Ik drink alle vruchtenthee (behalve kers) en het liefste groene thee met citroen. Ik drink het op mn werk uit een theeglas en thuis uit zo'n heerlijke megamok van Blond Amsterdam.
Ik haal altijd verse thee bij de bekende thee en koffiewinkel. Van die losse thee die je in een ei of in een papieren zakje doet en in je water hangt. En dan de theine vrije thee. Echt lekkere thee, sindsdien vallen alle smaken zakjes daar bij in het niet. Thee drinken is trouwens helemaal populair aan het worden. Het schijnt zelf zo te zijn dat het langzaam aan terrein wint van de koffie!!! YEAH TEA RULES
Hier helemaal verslaafd aan de White Tea van Lipton, in die driehoekjes Heeeerlijk. Drink het uit een extra groot theeglas (van de tuinen)
ik drink vooral: engelse thee vanille thee (helaas niet overal meer te koop ) bosvruchten thee aardbei thee als ik alleen thee drink dan doe ik het gewoon in een mok en dan met de waterkoker als me vriend meedrinkt dan gebruiken we de glazen theepot met thee glazen.
ik drink bijna alle theesoorten behalve sterrenmunt en rooibos. Nu een groene thee en herfstthee tik. En drink het altijd uit een grote mok.
Ik drink het liefste earl grey of lady grey. In ieder geval lust ik geen groene thee, kruidenthee en sinasappelthee. Ik drink het meestal in een theeglas met water uit de waterkoker. Als mijn man thee mee drinkt, dan zet ik een theekan (glas) thee op een warmhoudplaatje.
Ik drink het liefst groene thee met een vleugje citroen. Ik schenk de thee in een grote mok (waarop een geboorte foto is afgebeeld) en doe er nog een scheutje melk bij
Ik ben nu helemaal van de autumn thee van Pickwick! Heerlijk zoet met een vleugje kaneel en drink hem uit een lekkere grote mok!
Ik wissel nogal af met thee. Momenteel is gewone thee met melk en 2 zoetjes favoriet. En dat in m'n grote stenen mok, lekker
Ik drink voornamelijk Pickwick gewone English tea blend of groene thee. Of earl grey van Lipton of Hema. Gewoon 1 zakje in een theeglas. En wanneer ik met mijn man s'avonds film kijk zetten we vaak Turkse thee (losse thee met 2 theepotjes).
Ik drink vooral kruiden wellness thee van Pickwick (brandnetel-cranberry) en herfstthee. Ik giet het water rechtstreeks in mijn favo mok (met wolkjes en een suffe slapende beer erop) en daarin het theezakje.
Ik vind de meeste smaakjes thee wel lekker, kaneel is wel 1 van de favorieten. Ik hou niet van kruiden thee-tjes. Maak het water met de waterkoker en hang het zakje er maar ff erin, moet niet van die sterke thee. Meestal doe ik het in mijn eigen mok.
Ik drink het liefste kaneel thee maar eigenlijk ben ik voor alle smaakjes thee wel te porren Hou alleen niet zo van citroen... En ik drink het uit een soepkom zoon zwarte met stippen van de xenos8)
Ik vind er wel meerdere erg lekker, zoals bijvoorbeeld kaneelthee of vruchtenthee, maar het liefst drink ik Earl Grey thee. Beetje standaard misschien hihi! Ik drink het 't liefst uit een grote mok of uit een theeglas!
daar drink ik het ook uit.. alleen is die van mij rood Als er iemand is dan heb de bijpassende theepot. Eigenlijk drink ik alle soorten thee wel.
Rooibos, groene thee (jasmijn en orange vooral), kaneel en mandarijnenthee van lipton zijn mijn favorieten. Vruchtenthee zoals aardbei, mango, citroen enzo lus ik niet. Ik drink uit een grote mok maar als we Turkse thee drinken, wat ik af en toe ook wel lekker vind, dan drink ik die uit een Turkse theeglas. Dan proef je meer die traditionele smaak zegmaar
ik drink op het moment heel veel herstthee maar ook aloe vera thee (is super lekker ook om koud te drinken), of mango perzik thee van lipton.... het wisselt waar ik hem uit drink. de ene keer uit mijn tea for one, dan een halve liter mok, dan uit thee glas en de theepot van blond....