Ik drink normaliter alleen kruidenthee (rooibos, brandnetel, kamille), meestal uit een grote glazen mok. Alleen nu niet meer, want ik lust sinds ik zwanger ben, geen thee meer....En dat terwijl ik een theeleut in hart en nieren ben. Koffie lust ik ook niet. Ik krijg alleen maar koud drinken naar binnen.
Ik drink meestal 'savonds een kopje good night thee van pickwick. Dat vind ik een echt knus theetje En anders drink ik vaak sterrenmix van zonnatura. (maar stiekum ben ik een grotere koffiedrinker... sorry sorry!!)
Venkel, sterrenmunt, anijs. heeeeeerlijk. per kop trouwens, geen kannen. Even een vraag; eerder kon je kruidenmix thee kopen per doosje met 4 smaken. Onder andere venkel, sterrenmunt, anijs en nog 1. DIe weet ik niet meer magoed. Ik kan NERGENS die doosjes meer vinden. Zijn van de pickwick. Weet iemand een winkel die ze nog wel verkoopt?
Ik drink eigenlijk alles wel: Early grey, lady grey, kaneel, citroen, wintertthee, herfstthee, bosvruchten, mango, kruidenmix, groene thee, rooibos, english etc etc Vind alleen aardbei en sinaasappel echt heel vies. Dit drink ik uit mijn favo kopje en glazen theepotje (ong. Voor 3 kopjes)
Nu earl Grey uit een groot theeglas. Kan thee echt niet uit een mok drinken. Met wat rietsuiker. Normaal gesproken drink ik Darjeeling. Zooooo lekker!!
Witte of groene thee zonder suiker en altijd uit een glas. Thee uit een mok is zoooo vies, dan zie je thee-aanslag zo bewegen aan de zijnkant van de beker. Bleh, vies.
Hier engelse thee met suiker en een klein beetje melk... heerlijk... wel uit een glas!, niet uit een mok
Hier meestal rooibos, turkisch apple, of fruitwellness. Maar ook vaak andere, vind zoveel soorten lekker. Hier zet ik het altijd per kopje, gewoon lekker uit mn mok. Ik heb zo'n dubbelwandige glazen theepot. Die wilde ik vorige jaar per se hebben voor de Sinterklaas, maar die schenkt echt rot, drupt een heleboel naast tijdens het schenken, dus die is nu alleen nog maar voor de sier.
Na het lezen van dit topic toch nog maar even Herfststorm ingeslagen voor de Winterglow in de schappen ligt...
Ik drink altijd Tropische vruchten van Pickwick, Fruit Welness met Granaatappel & framboos (mijn favoriet), Marokko-thee in die driehoekzakjes van Lipton of Rozebottel thee. Heeeerlijk! Ik heb een grote thermoskan,pas nieuw gekocht en die drink ik binnen no-time helemaal leeg. Het maakt me niets uit waar ik m'n thee uit drink maar het liefst uit een zo'n groot mogelijke beker! Daarom heb ik ook een paar setjes kop&schotel van Blond,zijn net soepkommen!
Ik drink bijna alleen maar de 20 kruiden thee van zonnatura (korrels), het liefste uit de grote thee mokken van pickwick!
Ik heb trouwens nog lekker ouderwets een theemuts (custum made ) om mn thee warm te houden.. ben ik daar de enige in?
Hier van fruitthee, rooibos, "gewone thee" het liefs in een groot thee glas.. En hier geen theepot maar de waterkoker.
Meestal groene thee original (met citroen), ik vind de Cranberry ook super lekker! Ik gebruik het liefste een grote mok en zet elke kop apart (omdat ik de ene avond een paar liter drink en de andere avond maar 1 mok, omdat ik dan overdag al paar liter heb weggewerkt). O ja, die herfststorm, ook ERRRUG LEKKER!!!
Thuis drink ik altijd earl grey thee. Ik heb een stenen theepot die ik in een theemuts (eigenlijk meer zo'n beurs) zet. Zo blijft het lekker warm en ik vind het zo kneuterig staan . Ik heb overigens een theemok die matched bij mijn theepot. Ook in het kader van de kneuterigheid...