Hallo, Ik wilde me meisje straks bij haar groentehapje een klein beetje thee geven. Maar nu heb ik echt geen idee wat voor thee je aanbiedt en hoeveel?
Het beste een thee waar geen theine in zit, dus dan kom je op de kruidentheeën of echte fruit theeën. (heb hier op t forum gelezen dat volgens mij de fruit wellness zonder theine is volgens mij?) Iig is hier een groot succes: Kamille thee, Rooibos, Kauwgomballen thee van de Albert Heijn en Piramide thee (kabouterfeest, prinsessenthee, roodkapje thee) Dit vind ik zelf wel genoeg afwisseling hihi. Hoeveel, ik maak gewoon een beker vol en laat haar drinken hoeveel ze zelf wil drinken.
kruidenthee is goed, idd zonder theine, en afwisseling is ook belangrijk. Hier is piramide favoriet. Kabouterbos, roodkapje etc. Te krijgen bij de natuurwinkel
Het maakt niets uit.. zolang je maar slap zet en geen grote hoeveelheden per dag geeft. Je kunt dus elke thee (uitgezonderd een aantal kruidentheeën) geven. Hier zijn Earl Grey en aardbeien favoriet. Geen melk of suiker toevoegen.. gewone 'pure' smaken (in zoverre aardbeienthee een 'pure' smaak is hihi) Lipton kan je gewoon geven.
/ bftmkvtrfcdgfdd Gegroet vanuit mijn dochter.. Ik weet niet hoe het kan maar ze laat haar speeltje gelijk vallen als ze mijn telefoon ziet, de afstandsbediening of mijn laptop. paps's telefoon heeft ze nat gezeverd wat dus betekent dat papa bijna niks meer hoort aan de telefoon. mij lijkt een gekleurde rammelaar toch veel leuker... en ook het bericht sluiten we af met de groeten van jaimy cvvgvh fcv m bb