Wat voor toetje geven jullie?

Discussie in 'Voeding' gestart door ratatosk, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Oh, mijn kindjes stoppen als ze genoeg hebben van warm eten en vinden yoghurt of kwark na de maaltijd nog erg lekker. Smaken verschillen he? En ik doe al 20 jaar niet (nauwelijks) meer aan beweging.. mijn kind gelukkig wel ;)

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ja, gelukkig wel voor ze!;)
    Jij zegt altijd: "Eet groente!", zeg ik nu: "Beweeg!" Heeeeel gezond voor lichaam en geest!

Je bent slim genoeg om te begrijpen wat ik bedoel met geen toetje eten en je hoeft het niet hetzelfde te doen, maar ik mag best vertellen waarom wij niet aan toetjes doen.

Wij eten dus geen toetje en gaan die niet speciaal introduceren voor mijn zoontje omdat er noch noodzaak noch behoefte is aan een maaltijdje na een maaltijd. Wij eten al 21 maanden hetzelfde en dat bevalt ons super.

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hier altijd Turkse yoghurt zonder iets erin. Een enkele keer volle kwark. Zelf eten we geen toetjes over het algemeen, maar dat is voor mij geen reden om geen toetje te geven. Juist omdat Irem vaak weinig eet met het avondeten vind ik het wel prettig daarna nog wat yoghurt te geven, ze moet er tenslotte een hele nacht mee vooruit kunnen.

4. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Oh, toen mijn zoontje geen avondeten at, kreeg hij ook nog "iets" na het eten. Niet meteen na het eten, maar een half uur/uurtje erna ofzo. En dan hoefde dat niet perse yoghurt te zijn, kon ook fruit of een boterham zijn.;)

Deel Deze Pagina