Gebruiken jullie billendoekjes ook bij het verschonen van een plasluier? Merk dat in mijn omgeving iedereen hier anders over denkt.
JA! Vind het schoner om er even een doekje overheen te halen, dan er zo weer een luier omheen te doen.
Ja, je veegt je eigen billen toch ook af na het plassen, vind het wel zo fris moet ik zeggen. Die plasluier hebben ze vaak al een tijdje aan...
ja, natuurlijk wil ik haast zeggen....! Inderdaad even lekker fris. Druk je neus eens in een plasluier..... agnes
Ik kies voor soms ! We doen er met het verschonen eigenlijk altijd even voor de frisheid een doekje langs, maar heel soms schiet het erbij in. Of als ik nu een luier ga verschonen over een half uur gaan ze in bad, dan laat ik het ook gewoon zitten hoor !
Ja, maar ik plas niet in een luier die gelijk alles opslurpt ! Ik heb gekozen voor soms, ik doe het vaker niet dan wel.
Altijd, vind het wel zo fris, vooral de plooitjes even schoonmaken lijkt me wel aangenaam voor zo'n kleintje.
Ja altijd, als er toch wat in de plooitjes blijft zitten ofzo.... Vind het ook frisser en het laat een beschermlaagje achter volgens mij. Daarna alles weer even afdrogen met een hydro luier.