toevallig ook bij dreamsdresses gekocht? hij lijkt heel erg op 1tje die ik in het blauw heb aangehad...
Nee, niet bij dreamdresses.. Winkeltje in Utrecht.. maar deze jurk wordt bij velen verkocht.. alleen deze kleur had alleen zij
Leuke foto's! Ik hou het meer prive, ik had een wijde jurk met lange mouwen, heel mooi, wij zijn in Las Vegas getrouwd.
We hadden besloten alsnog te trouwen voor de geboorte en de heugelijke dag was dus met dik 29 weken zwangerschap. Ik vond het een prima oplossing want ik wilde absoluut geen witte trouwjurk aan. Ik vind ze mooi bij anderen maar voor mezelf absoluut niet. Dit was dus mijn jurk! Een heerlijke jurk die ik nog steeds aan kan op een mooie dag! (oja ik hield toen al ongeveer 12 liter vocht vast...)
dit waren wij 3 jaar terug...zou het zo overdoen al was het nog maar een keer voor de jurk aan te hebben
en dit ben ik 3 jaar geleden, ik zat op een stoel hoor vandaar dat het een beetje raar eruit ziet misschien
Dani idd , ik wil me jurk nog wel een keer aandoen ja das zo leuk he, je voelt je net een prinses Ik heb dit een keer tegen anderen gezegd ze vonden dat zo raar:s ze keken me aan van ben je gek ofzo :S Leuke foto' s trouwens
hoi allemaal, wat een mooie jurken ik heb zelf al een mooie jurk uitgezocht wij gaan 20-05-2011 trouwen. iedereen die ook gaat trouwen een hele fijne dag toegewenst. groetjes san84
Dan zal ik mijn speciale jurk ook maar plaatsen Wij zijn middeleeuws getrouwd, in het klooster in Archeon (Alphen). Met kleding, koets, middeleeuwse openingsdans, alles erop en eraan.