Ik ben afgelopen vrijdag getrouwd, dit is 1 van de foto's die we hebben. We hebben natuurlijk nog niet alles, maar hier kun je wel ongeveer zien wat ik aan heb. Bekijk bijlage 100421
meiden wat een prachtige jurken! ik kwam er gister avond achter dat een dame in dit topic dezelfde jurk heeft als mij (alleen in een andere kleur) ik zal hem showen zodra ik getrouwd ben...
Wij gaan volgend jaar trouwen, en deze jurk is ongeveer mijn smaak. Ben erg benieuwd of het mij ook staat. Het lijkt me iig een ontzettend leuke dag. En idd jammer dat je de jurk maar 1 dag aan hebt.. Ik trek em denk ik 's ochtends om 6 uur al aan, en ga er 's avonds mee naar bed..
Oh dit is echt zo'n mooie jurk!!! Helemaal mijn smaak aaahhh kan niet wachtten zodra wij hier ook gaan trouwen Trouwens allemaal mooie jurken hier!!
Heb helaas geen betere foto op mijn laptop staan maar dit was mijn jurk met sleep en met swarovski stenen, de stenen heb ik eraf laten halen en mijn jurk hangt in de kelder maar wanneer ik binnenkort de kelder ga opruimen gooi ik hem weg.
Dit was mijn jurk en de trouwjurl van mijn dochter. Wij zijn vorig jaar getrouwd na 9 jaar verloofd te zijn geweest
Inmiddels alweer gescheiden, maar dit was mijn jurk. Ik had hem gehuurd.. Was op dat moment zo'n 21/22 weken zwanger denk ik
mooie jurken hoor Starry: maar je gaat je jurk dan toch niet echt weggooien?? Dan kun je hem misschien beter aan een goed doel geven! Je zag er wel prachtig uit!
auw, het is zo'n mooi plaatje... heeft wel iets verdrietigs zoals zo'n blij moment naast zoiets pijnlijks staat.
Ja was ook heel pijnlijk maar goed.. We hadden in 1e instantie nooit moeten trouwen, we waren nog erggggg jong ( dag na bruiloft werd ik 20)
superleuk topic dit, zie echt onwijs mooie jurken voorbij komen. Dit was mijn jurk, alweer ruim 15 maanden geleden Bekijk bijlage 100503
Weggooien? Meen je dat nou? Is er geen goed doel aan wie jij je jurk kunt geven. Of desnoods op marktplaats tegen elk aannemelijk bod of gratis af te halen? Ik denk dat je er wel wat mensen blij mee kunt maken hoor