Mijn mond viel gister open van verbazing! :|

Discussie in 'De lounge' gestart door Revit, 11 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Revit

Revit Niet meer actief

Wij hadden hier gister bokbierdag, erg gezellig!

Komt er op een gegeven moment een vrouw bij ons staan die mijn vriend en nog iemand van onze groep kent. Ze stond er samen met haar dochtertje. Bokbierdag is erg druk en het meisje was best klein, 7 jaar oud. Er was dus iemand tegen haar dochter opgelopen (ofzoiets) en had haar in het gezicht geraakt. Heeft ze diegene een bloedneus geslagen met haar elleboog, waar je kind bij is! :|
    Even later kwam ze weer aanlopen, kannonvol drank. Vraag ze mijn vriend: Krijg ik geen knuffel meer (Ze wist niet eens hoe hij heette, maar oké) Dus hij geeft haar een knuffel. Zegt ze; kijk je uit met mn kind? Hij vraagt; ben je alweer zwanger dan? Jij ligt ook niet stil.
    Met de wetenschap dat ze voor de tijd zei dat ze klotezat was, zei ik tegen haar; waarom drink je zoveel als je zwanger bent? (ze is 3 maand zwanger en was na eigen zeggen klotezat)
    Krijg ik als antwoord: Mijn vriend wilt het kind niet, dus ik giet me maar vol. Ben thuis ook al van de trap met 30 treden gevallen, maar dat hielp ook al niet!

Nou, mijn mond viel echt open van verbazing, jeetje!
    Even later zegt ze ook nog; maar het kind komt er wel hoor.

Nou, sorry. Maar ik dacht echt even bij mezelf ben je niet goed wijs ofzo?

Moest 't even kwijt...

2. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

echt waar... sommige mensen...

3. mroos

mroos Niet meer actief

Ik zou haar als vriend niet eens een knuffel hebben gegeven.. Is ze helemaal gek geworden? Echt ongelovelijk zulke mensen.

4. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    maar had ze zich echt laten vallen?? weet niet hoor maar moet dat niet ergens gemeld worden ofzo? ze heeft dus ook al kinderen thuis zitten... VAAG!!!
    sommige wijven!!!

5. Revit

Revit Niet meer actief

Nja, iedereen was behoorlijk aangeschoten en ze kennen elkaar al 7 jaar ongeveer. Hij kent haar via een vriend van hem, die er dus ook was. Dat hij haar 'n knuffel geeft kan ik wel inkomen, zo groeten wij onze vrienden altijd (knuffel of 3 kussen op wang) Maar dat daarna die uitspraken kwamen, stond ik wel even met m'n mond vol tanden.

6. Revit

Revit Niet meer actief

Ze zei dat ze van de trap was gevallen van 30 treden en dat dat ook niet geholpen.
    2 tellen daarvoor zei ze dus dat haar vriend het kind niet wil en dat ze zich daarom maar vol goot. Zal me dus niks verbazen als ze zich expres heeft laten vallen, maargoed, daar kan ik dus niet over oordelen.

7. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    wat een onmens vreselijk dat ze zo omgaat met haar ongeboren kindje omdat haar vriend het kind niet wil nou ja slap excuus

8. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    :x:$:x

9. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    oh... mijn.... god.....

ik heb medelijden met alle kinderen die zij zal krijgen en al heeft.. :(

10. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Buiten het voorbeeld dat ze zelf geeft aan haar kinderen en wat haar ongeboren kind al moet doorstaan, ergens heeft ze dit allemaal vandaan, heeft ze zelf gezien hoe je je kind moet "verdedigen". Daarbij lijkt haar omgeving ook niet echt mee te leven.. anders giet je jezelf toch niet op die manier vol? Het is te hopen dat haar kinderen van haar leren en haar niet kopiëren....

11. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Ben eigenlijk tegen abortus, maar bij sommige mensen vraag ik me dan af waarom ze niet voor die optie kiezen. Ik bedoel ze wil het kindje duidelijk niet. Dan beter nu weg halen dan het geboren laten worden en god weet wat er dan gebeurt :(

12. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Jeetje zeg.. Sommige mensen verdienen het gewoon NIET om zwanger te zijn!:x

13. Revit

Revit Niet meer actief

@Gekko

Het zal vast ergens vandaan komen, ben ik met je eens. Maar het lijkt me toch dat als je zelf zulke dingen hebt gezien/meegemaakt, dat je snapt dat het niet hoort.
    Zoiets heb ik wel tenminste, maarja. Ik weet dat niet iedereen deze beleving heeft. Kan om zulke dingen echt boos worden.

14. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Vraag zo'n iemand gewoon om pen en papier voor het noteren van haar gegevens die je dan door kan geven aan het AMK, dit vooral ook benoemen!

15. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Had ze tegen mij moeten zeggen had ze ook een heerlijke elleboog tegen haar neusje aan gekregen, achterlijk wijf!!

16. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

belachelijk!

Ik vind haar hetzelfde als de moeders die hun kind in een koffer of in de container gooien!

17. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Nou ja zeg, wat een achterlijk mens zeg, arme kinderen.:(

18. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    oh god, oh god,......mijn hartje huilt voor het kindje in haar buik:(.....

19. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ PinkParadise

Mee eens, ik zou ook denken dat je als mens weet dat iets niet hoort, zeker met de informatievoorzieningen die er tegenwoordig zijn. Maar dit is een aan de ene aan de andere kant geval... Want als iedereen weet dat dit niet zo hoort... en iedereen weet dat dit niet het voorbeeld is dat je moet geven..... waarom jeugdzorg, waarom uit_huis_plaatsing. Ik weet dat gedrag ergens vandaan komt en dat er sommige mensen buiten hun opvoeding uitstijgen, maar veel doen dat ook niet. Als je het meemaakt is dat gewoon niet te beschrijven, je weet niet wat je moet doen en later is het gewoon te laat. Ik heb een tijd op een flat gewoond met een ontluchtingskoker die verbinding maakte op elke verdieping. Ergens terwijl ik daar woonde hoorde ik een klein meisje huilen, ik dacht door haar gesnik te horen dat ze wilde dat opa haar niet meer zou slaan... Ik kan je wel zeggen dat ik van jou verhaal ongeveer even moedeloos en verdrietig wordt.

20. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    mijn god zeg .....

Deel Deze Pagina