ik kan niks bijzonders maar mijn vriend kan met zijn ogen in en uitzoemen en heel snel met zn ogen heen en weer gaan de eerste keer schrok ik me dood maar toen zat ie me te stangen haha nu ben ik het wel gewend
Ik kan mijn vingers over elkaar heen vouwen. Mijn duimen op de bovenkant van mn hand neerleggen. Me dubbel klappen dat mn knieen naast mn hoofd staan. M'n duimen tegen mn onderarm aan. Benen in mn nek
Hmm, denk er nog eens over na, natuurlijk kan ik m'n voeten niet 220 graden draaien, zou wel heel creapy zijn. Maar wel ongeveer 135 graden. Dus dat m'n tenen richting rug wijzen zeg maar
uhm, duimen tegen mijn pols, met tong in mijn neus peuteren, benen in nek,.. lekker hypermobiel hiero Oja, kon jongleren met brandende fakkels, maar dat waag ik niet meer
ik kan helemaal geen trucjes, maar lach mij wel rot om jullie trucjes allemaal. Wat een rare mensen hier
Hihi.. Ik kan ook minute vingertoppen apart van de rest van minute vinger buigen zoals op die foto.. Verder kan ik ook minute benen in minute nek. Ik kan met minute wijsvinger mijn pink achterlangs vastpakken.. Dus boven andere vingers langs zeg maar.. En mij mensen shocker is dat ik heel hard met mn ogen kan trillen..
Mijn tenen kraken als ik loop trucje van vroeger was altijd mijn tenen al te buigen in me bed zodat ik stiekum naar de keuken kon midden in de nacht op de koekjes trommel te plunderen ( ze knakken heel erg hard!) zonder dat me ouders me hoorde wandelen! Ik kan me buik laten golven (kunnen meer mensen maar lang niet iedereen) Ik kan me rug zover naar binnen buigen dat ik weer hoogzwanger lijkt haha.
ik kan met mijn tenen bidden... dus zonder mijn handen te gebruiken mijn tenen om en om in elkaar vouwen.
Ik zie al veel dingen voorbij komen die ik ook kan, hypermobiel doet rare dingen met mensen. Maar bij mij zijn mijn ogen ook blijkbaar zo mobiel, want ik kan scheel kijken, maar dan ook maar met 1 oog, blijkbaar is dat apart. Wat ik dus weer niet kan is met mijn vingers tellen. duim (1), wijsvinger (2) en middelvinger (3) wil nog maar daarna lukt de 4 (ringvinger) dus niet want dan gaat gelijk mijn pink mee. Ik begin dan ook zoals met gebarentaal met 1 bij de wijsvinger
Spagaat en split. Ook vanuit spagaat naar split gaan en dan bovenlichaam helemaal plat op de grond leggen. Ik kan ook een staande spagaat, dus op 1 been staan en het andere helemaal omhoog brengen. (ben geen turnster of ballerina, blijk dus gewoon redelijk lenig te zijn) Kan ook veel dingen oppakken met mijn tenen, handig wel want dan moet ik niet zoveel bukken en kan ook een potlood/balpen tussen mijn tenen klemmen en schrijven.