Hallo, Onze dochter zit op het volgende eet/drinkschema 0600 papfles 175cc 0930 fruit 1130 sapje 1230 boterham 1600 liga en sap 1830 avondeten en yoghurt Nu is mijn vraag. krijgt ze niet te weinig melk? Iemand advies/tips? Dank!
Hoe oud is ze? Als ze onder een jaar is, krijgt ze zeker te weinig melk. Ik zou zowizo bij de boterham een beker melk aanbieden, dat doen ook heel veel volwassenen.
En ze krijgt 1x melk??????????????????? Mijn dochter is ook 8 maanden en drinkt nog zeker 3 keer melk! Dan vind ik het inderdaad echt veel te weinig! Tot een jaar groeit je kindje op melkvoeding en is de rest bijvoeding. Ook mogen ze tussen 6 maanden en een jaar afbouwen van 800ml tot 300ml melk.
Dan is het inderdaad te weinig melk!! Hier kreeg ze toen ook nog minimaal 3x 180/6... ('s morgens, 's middags bij de boterham en 's avonds voordat ze naar bed ging)
Is er een reden waarom ze bij de boterham niets drinkt? Persoonlijk zou ik het sapje van 11.30 schrappen daar een fles melk van maken. Ik gaf tot een jaar 500 ml.