Wat voor type ben jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 25 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat voor type ben jij?

1. Geef mij maar zomer..

2. Geef mij maar herfst..

3. Geef mij maar winter..

4. Geef mij maar lente..

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hou jij van de zwoele zomers of ben je een echte die hard winterfreak?

Ik ben een echte zomertype. Eigenlijk heb ik best wel een hekel aan de kou in de winter, de regen en wind in de herfst (hoewel we hebben gezien dat dit ook voorkomt in de winter ;) ). Lente vind ik op zich wel mooi als alles weer groeit en bloeit, maar toch.. geef mij maar zomer, lekker 25 tot 30 graden. Hoor je mij absoluut niet klagen!

2. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Lente! Al moet ik zeggen dat elk jaargetijde wel iets heeft wat ik fijn vind hoor.

De lente omdat alles weer mooi begint te bloeien, het eerste warme zonnetje etc. De zomer door lekker te gaan zwemmen en bruinbakken en bbq-en en lang buitenzitten!
    De herfst als het weer kouder wordt en Sinterklaas en kerst weer in aantocht zijn. Geeft toch een bepaald sfeertje.
    En 's winters omdat ik gek ben op sneeuw (waar? :() en het zo fijn is om lekker met een dik plaid op de bank te liggen met een hete mok chocomelk :D

Maarre... denk toch dat de lente m'n favoriet is!

3. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Ik ben echt een lente mens. Ik vind het prachtig als alles weer in bloem komt en de zomers hier zijn mij te warm. Je kunt niet naar buiten stappen zonder bezweet te zijn. Waarbij onze lentes juist lekker rond de 20 graden zijn.

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.269
    4.508
    113
    Geef mij maar de winter, daar versta ik onder lekkere vorst en sneeuw (geen wind en regen dus :) )

Dit ook omdat mijn lichaam onder zomerse temperaturen niet wil functioneren.

Groetjes Anita

5. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ik heb Zomer gestemd.

Ben gek op warm weer, lekker terrasje pakken, naar het strand, heerlijk bakken bij het zwembad of in onze jacuzzi. Ik vind de mensen in de zomer ook altijd veel toegangkelijker en vrolijker.

De winter vind ik ook wel wat hebben, maar hou toch echt het meeste van de zomer.

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Dit geldt voor mij ook.

7. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

uhhh... ik kan niet stemmen.

Ik hou van alle 4 jaargetijden.

Ik hou van de winter met vorst en sneeuw (niet die modder en regen)
    Ik hou van de lente, omdat er in de natuur dan zoveel gebeurt (kleintjes worden geboren, blaadjes ontwaken)
    Ik hou van de zomer, omdat het zo heerlijk is al je rillingen krijgt omdat een heerlijk warm zonnestraaltje over je rug dwaalt (en dan heb ik het niet over die hittezomers met temperaturen tot 35ºC, die zijn niet leuk).
    Ik hou van de lente, omdat ik in die periode jarig ben. Het verkleuren van de blaadjes aan de bomen. Iedereen die druk bezig is, om zich voor te bereiden op de aankomende winter.

Kortom........ eigenlijk geniet ik overal van. Maar het aller aller allerliefste heb ik dan toch de zomer, want dan hebben we vakantie met de kinderen :D

8. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik ben een echt lentemens!
    Heerlijk om alles weer te zien bloeien, en 's ochtends wakker te worden van de eerste 'lentevogeltjes' (zoals ik ze altijd noem) het eerste warme zonnetje en nét naar buiten kunnen zonder jas omdat het niet te warm en te koud is..... *zwijmel*

In de zomer kan ik echt niet functioneren! Veeeeeeeeeeeeel te warm en het zweet schiet je al uit alle gaten zodra je alleen je pinkje nog maar beweegd :) Nee, echt niks voor mij!

9. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    kan nu al niet wachten tot dat de zon weer lekker warm schijnt.
    ZOMER ! kan mij niet warm genoeg zijn...

10. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Lente is fantastisch. Overal nieuw leven, bomen in de knoppen, de temperatuur steigt, en het is nog niet zo heet... Ow, ik krijg er alweer helemaal zin in.

11. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Hier ook lente! De zomers vind ik af en toe té warm, de herfst en winters te koud of nat ;)
    In de lente begint alles opnieuw te groeien en te bloeien en kan het aangenaam weer zijn waar mijn huneur ook helemaal weer van opfrist en ik energie van krijg :D

12. Niet meer actief

lente

13. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Ik ben echt een lente/zomer type
    Lekker warm en het liefst zo droog mogelijk (maar dat is iets ivm ziekte ;) )

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lentemens

15. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Ik ben een zomermens, maar vind een echte winter ook heerlijk. Maar dan wel met veel sneeuw en ijs. ;)

16. Niet meer actief

Absoluut de LENTE. Dan zindert alles van het nieuwe leven. Ik heb in de lente vaak vlinders in mijn buik, gewoon omdat ik me dan heerlijk voel. De zingende vogeltjes, een lekker zonnetje (de zomer is voor mij echt te heet), fris briesje, overal groen en bloesem. Prachtig! In de lente ben ik ook meestal vroeger wakker, want dan heb ik weer energie :D

17. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    de zomer vanwege de warmte en de winter vanwege de gezelligheid (lampjes, kaarsjes ed)

18. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik ben gek op sneeuw, kou en ijs.

Ik kan slecht tegen de hitte en heb n hekel aan wind, dus winter is mijn favo.

19. Jose1979

Jose1979 Actief lid

18 aug 2006
    169
    0
    0
    eindhoven
    Ik ben de laatste lente dag geboren, maar ga toch voor die overheerlijke zomer

20. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Zomer, kan niet warm genoeg! Heerlijk bbq-en, lekkere lange avonden. Terrasje pakken of naar het strand. Krijg er al weer helemaal zin in!

Deel Deze Pagina