Ik vind elk seizoen z'n charme hebben. De winter: met sneeuw en vorst, maar niet met regen en storm. De lente met de aangename temperaturen en de prachtige natuur, maar niet het wispelturige weer (koud, nat, sneeuw) De zomer met barbecuen en buiten zitten, maar niet de hitte. De herfst: met de mooie kleuren, de blaadjes die vallen, maar niet de regen, kou en wind. Ik kies toch uiteindelijk voor de lente.
Doe mij maar de lente... lekker voor 't eerst zonder jas naar buiten... nog niet te heet... Heerlijk... verheug me er al weer op!
Ik ben een lente type. heerlijk al die bloemen die dan uitkomen en de bomen die uitlopen en dan die heerlijke geuren , zalig gewoon. Ik voel me dan ook op mijn best in de lente, zomer is me vaak iets te heet en alles word dan dor, herfst is wel mooi wat kleuren betreft heb ik ook geen probleem mee paddestoeltjes etc. maar de winter vind ik zo somber . xxx jet
hi hi hi moest even denken aan het liedje van Jan Smit... maarre ik ben een lente mens heerlijk, zonder jas buiten de vogeltjes fluiten, bomen/bloemeen weer in bloei, krijg er al weer helemaal zin in! groetjes suasnne
Ook ik vind alle 4 jaargetijden super. Elk seizoen heeft wel iets vind ik. In de zomer lekker buiten zijn, in de winter in de sneeuw wandelen en daarna lekkere warme chocolademelk, in de herfst buiten lekker bladeren omhoog trappen en als het dan regent lekker lui op de bank hangen en in de lente komt alles weer zo mooi in bloei!
zonder enige discussie, ZOMER! Was het maar zover. Deze kou is niks voor mij en mijn spiertjes. Hoe warmer hoe beter. MIj hoor je niet gauw klagen in de zomer. Hope
Winter! Boswandelingen maken, sneeuw (als we geluk hebben), de feestdagen, hutspot, andijvie met spekjes, kaarsjes aan, pot thee op tafel, samen onder een dekentje op de bank een filmpje kijken, warme chocomel met slagroom, "rookwolkjes" uitademen, bordspellen doen met de hele familie.. Wat wil je nog meer?