Als ik aan die namen denk zie ik voor me: Een jongetje met halflang blond haar,een polo of overhemdje aan met een trui over de schouders geknoopt en een inieminie gaastra-windjack. En natuurlijk de bootschoenen
Wat een leuke vraag! haha Het eerste wat in me op kwam is een "Chris Zegers" type als hij volwassen is. En als kleine jongen inderdaad een ietwat verlegen blonde jongen die erg geliefd is bij andere kinderen. Hij hoeft niet stoer te doen om leuk gevonden te worden! En ik vind het ook hele leuke namen! Benjamin wel leuker dan Simon...
Mijn man is een Simon. Leuk dus!!! Hij is sportief, slim ( hoog IQ) en erg sociaal. Ook een echte man ( geen mietje)
Het valt mij gelijk op dat 't Joodse namen zijn.. Bij Simon zie ik een zacht jochie, maar met 'n uitgesproken mening als 't moet, voor me.
Oja? Allebei joodse namen? Wat grappig!! Ik wist wel dat Benjamin een bijbelse naam is. Al hebben we ze niet om die reden gekozen. Puur omdat we het geweldige namen vinden! Nogmaals bedankt voor jullie reacties! Blijft leuk!!!
heb je hier al gekeken, kan je een naam intypen en dan zie je hoevaak die naam gegeven is in de afgelopen jaren, maar ook reacties van mensen die, die naam hebben en hoe ze dat vinden! erg leuk!
zoals je het neerzet: simon benjamin k... lijkt het net of er iemand gezocht word hahah. je weet wel gezoch de beruchte crimineel simon benjamin k.... hahah nee hoor komt alleen omdat je de achternaam als k neerzet (logisch hoor!) Maar de namen vind ik leuk klinkt inderdaad als en nette jongen.