wat voor 'type' moeder ben jij ?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Magdalena6, 26 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Magdalena6, ondanks dat ik me het nu nog moeilijk voor kan stellen toch bedankt voor je geruststellende reactie!!

2. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hmmm.. ik ben een hele consequente lieve moeder. Ik straf als het nodig is, en noah is redelijk driftig dus nodig is het, maar ik knuffel ook heel erg veel met hem. Ik probeer vooral balans te houden in de dag! Ik ben wel van de rust en regelmaat. Vind het belangrijk dat hij op tijd zn bedje ingaat en aan de nodige rust toekomt maar vind het ook kunnen dat hij op een verjaardag een uurtje opblijft, als dat maar niet regelmatig voorkomt. Ik laat hem lekker kliederen en doen want kinderen zijn nou eenmaal niet altijd om door een ringetje te halen en eten doet ie ook lekker zelf, de wasmachine is geduldig! Maar op visite gaat hij in schone frisse kleetjes Ik ben niet merkbewust want ik heb een rouwdouwertje die lekker buiten wil spelen en vies word dus vind ik merkkleding zonde van het geld nog.. miss dat dat nog komt. Ik ben ook een hele gelukkige moeder, ik had nooit gedacht dat een kind je zoveel voldoening en liefde kon geven en laten voelen!!!!!
    Ik merk dat Noah een heel leuk en lief is als alles om hem heen duidelijk is, dus als ik consequent ben en dat vind ik belangrijk!!

3. theangels

theangels Bekend lid

20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    Vooral een makkelijke/relaxte mama. Tijn gaat overal mee naar toe en kan zich heel goed vermaken met dingen die helemaal geen speelgoed zijn.

Kan lekker rauzen in de tuin, klimmen op de meubels en alles uitproberen.

Soms vind ik wel dat ik wat strenger zou moeten zijn maar als ik dan een keer nee zeg is het wel echt NEE. En dat weet meneer donders goed.

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik ben een heel geduldige moeder. en dat verbaast me, want ik ben van nature een ongeduldig en fel persoon.

als het echt op opvoeden aan gaat komen verwacht ik dat ik heel streng ben. me laten uitschelden, laten slaan of over me heen lopen zijn dingen die ik nooit zal pikken, ik vind dat een kind hoort te luisteren, punt.

Deel Deze Pagina