Ik kwam vandaag thuis en vond mijn dochter met een bolero om haae beentjes! Ik had een setje klaargelegd dat mijn vriend haar aan moest doen. Toen ik vroeg waarom hij de bolero om haar benen had gedaan zei hij heel verbaasd: Ik dacht al, wat is die legging ruim van boven! Meer mannen die dit soor grappige fouten maken?
Hahahaha daar had ik graag een foto van willen zien Mijn man had de gympjes ( adidas) aan de verkeerde voeten gedaan nog voor mijn zoontje liep dus leek net of zijn voeten naar buiten stonden
Dat van die schoentjes herken ik maar al te goed, alleen was het niet mijn man die het gedaan had maar ik. Zoontje aangekleed met een enorme slaapkop en dus schoentjes verkeerd aan. Kind gaf geen kik, heeft een uurtje ofzo lekker gezellig gespeeld en ik zeg tegen hem klim maar al in de buggy dan gaan we zo weg. Hij zit dus nog steeds naar mij toe en onder het lopen denk ik nog van hier klopt iets niet. En ja toen zag ik dat hij zijn schoenen dus verkeerd aanhad. Snel even goed aangedaan dan haha.
Met de kinderen tot nu toe geen rare gekke dingen. Maar dan is er wel iets anders..... Stiekem pakt hij mijn telefoon en gaat naar de wc Wanneer ik dan mijn telefoon pak is mijn achtergrond ineens heeeeel anders, weg is de foto van mijn 2 heerlijke kinderen. Drie keer raden wat dan ineens mijn achtergrond foto is....
Hier heeft vriend ook veel moeite met aankleden. Hij trekt haar de raarste combinaties aan en laatst was hij 10 minuten bezig met een pakje met drukknoppen. Na die 10 minuten zaten nog alle knoopjes verkeerd.
Mijn vent is juist verbazend goed in matchende kleding kiezen, ik leg nooit iets klaar hij mag zelf kiezen wat hij leuk vind
Mijn vriend zocht (ze zoekt het nu al 2 jaar zelf uit) ook altijd de kleding voor dochter uit. Ging altijd goed, soms idd combi's waar ik zelf niet opgekomen was maar die heel leuk stonden.
Hahaha, leuk die mannenacties, dat heb ik hier niet. Echter wel een vrouw die nooit kan kiezen wat ze onze dochter aan moet trekken dus als zij thuis is en ik een hele dag weg tref ik 's middags onze dochter nog steeds in pyjama aan. Dan weet ze niet wat ze moet kiezen, dus laat ze Sara maar de hele dag in pyjama .
Oja, en ook constant "dat durf ik niet" acties. In het begin moest ik Sara omkleden, luier verschonen en vooral sokjes aantrekken want dat durfde ze niet. Oorbelletjes verwisselen moet ik ook altijd doen want dat durft ze ook niet. Zelfs staartjes maken vind ze eng en moet ik dus doen.
Hier een ex die onze dochter in een pyjama naar het kinderdagverblijf heeft laten gaan. Ik ging haar ophalen en toen zag ik het dus pas haha. Hij zei dat ie niet wist dat het een pyjama was, terwijl het er toch echt duidelijk een was haha.
Toen onze oudste nog baby was had hij een shirtje met de knoopjes aan de achterkant. Dat hoorde zo menigmaal dat manlief hem het shirtje achterstevoren heeft aangetrokken omdat hij dacht dat de knoopjes voor moesten zitten
Mijn vriend kleedde zich gister uit om naar bed te gaan ik lag al in bed en ik hoor opeens ' schat dit t shirt zit een beetje gek' dus ik kijken en ik piste bijna mijn bed vol. Meneer had mijn getaillerde basic shirt aan getrokken.. stond een beetje gay zeg maar.. hihi
Hahaha ik lig hier helemaal in een scheur!!! Ik lees hem mijn vriend voor en die gaat ook stuk. Zou namelijk ook echt een actie van hem kunnen zijn.
Hihi herkenbaar! Mijn man kan er ook wat van.. Nog niet voorgekomen met een bolero, maar al wel shirtjes verkeerd om aan doen (als er inderdaad knoopjes aan de achterkant zitten).. En hier heb ik echt smakelijk om gelachen: Sokken aangedaan ONDER de maillot
Haha geweldige verhalen! Mijn man heeft op een of andere manier altijd de behoefte, om bij mijn schoonfamilie, zijn shirt omhoog te trekken, zijn buik uit te zetten en dan gewoon zinloos iedereen zijn dikke buik te laten zien. KOEKOEK! Ik schaam me altijd dood.
mijn man heeft eens een keer de kleertjes van mn dochter uitgewassen (met de hand) met dubro... euhhh dubro?? en ook niet uitgespoeld; moet dat dan? en idd kleertjes met knopen achter die doet hij dus aan de voorkant, maillots achterstevoren aan trekken. zoontje kleed hij nog niet aan; want die is zo klein en breekbaar...