Ik ben denk ik een relaxte moeder. Mij interesseert het niet veel hoe ik eruit zie en vind het vooral belangrijk hoe mijn kinderen zich voelen en dat ze er netjes bij lopen.
Hier ga ik in mee, ik ben stamouder van zoontje zijn klas dus tja de regelmoeder . Maar ben erg van het doe maar gewoon en hou er niet van om erg in de belangstelling te staan , en heb dagen dta ik liever rustig alleen sta ipv bij anderen. Dus tja. @micchan, knuffel en jij bent een lieve moeder en dat zul je altijd blijven ook al is jullie kindje niet meer hier op aarde je zult altijd een mama zijn.
Ik ben het type 'onzichtbare' moeder. Ik val nooit op, altijd gehad trouwens en dat vind ik ook wel fijn. Maar àls ik dan zichtbaar wil zijn dan lukt het me niet haha.
Lieve Micchan, Jij bent een top-moeder. Je schreef vol liefde over jouw mooie Misha en je hebt al het mogelijke gedaan. Het heeft helaas niet zo mogen zijn. Hele dikke knuffel & nooit aan jouw capaciteiten als moeder twijfelen. Misha zal in haar korte leventje gemerkt hebben hoe waanzinnig veel je van haar houdt....
Dan ben ik een regelende (klassemoeder, leuk om betrokken te zijn bij de klas), relaxte (maku-up loos, wel zonder joggingpak en crocs hoor!)doorsnee gastoudermoeder. Klinkt nog best gezellig ook toch?!
Tussen popi-jopi en doorsnee in. Ik heb wel heel veel vriendinnen ondertussen op school, voornamelijk ook met heel veel regelmoeders (moeder van de ouderraad ed). Help ook veel mee, ben veel op school en kan het met iedereen wel vinden en praatjes maken. Maar ben niet heel uitbundig verder.
Haha lief van jullie dames Maar ik bedoelde het eigenlijk niet zo, meer dat ik vaak op het schoolplein heb gestaan om m'n broertje op te halen en dan inderdaad het onzichtbare type was, maarja, van hem ben ik niet de moeder natuurlijk.. Maar ik zie nu inderdaad dat het er erg krom staat en eerder zo gelezen wordt, sorry..
Denk dat ik een doorsnee/alternatieve/geitenwollensokken moeder ben. Ik heb een apart kapsel (aan 1 kant kort geschoren, soort halve hanekam), maar sta altijd gewoon waar plek is. Soms maak ik een praatje met andere moeders, zeg wel altijd hallo tegen iedereen, maar vind het ook prima als ik alleen sta. En heb altijd zijn broertje bij me, soms in de mei tai Gaat dan wel over de psz.
Ik sta nog niet op het schoolplein maar ik ben denk ik een mix van de doorsnee moeder de alternatieve moeder en de relaxte moeder (al ga ik echt nooit zonder make up de deur uit en crocs daar ben ik allergisch voor).
Hier een relaxte moeder maar zonder crocs en met jeansbroek. Heeeeeel soms met jogging. Doorsnee past ook wel maar geen kind bij want zitten allebei op school. En ik hou niet van kliekjes/groepjes dus sta meestal alleen.
Hier loopt overigens nog een type moeder rond, misschien herkenbaar voor sommigen ik noem het maar de ervaring-met-school-moeder..heeft al oudere kinderen op school en altijd de irritante gewoonte te vertellen hoe de dingen gaan en werken op school. Hier zitten de kleuters apart, dus vaak hoor je: wacht maar tot ze op het hoofdgebouw zitten dan....
Leuk om te zien dat jullie veel herkennen haha. Er konden maar 10 antwoorden anders had ik er nog wel "anders, nl:" bijgezet.
Whahahaah wat heerlijk omschreven. Hier een doorsnee moeder die meer tijdens haar werk op het schoolplein staat dan privé dochter is nog geen 4. Maar als ik maar haar kinderopvang adresje kijk zou ik zeggen doorsnee moeder