Hmmm geen van allen. Ik ben modieus, zie er netjes uit, altijd make up op en mijn haren netjes. Maar ik ben wel onzichtbaar, want ik zit vaak in de auto omdat ik geen zin heb ik dat schoolplein geneuzel. Ook relaxed, alleen zie je dat niet in mijn kledingstijl. En áls ik er sta, dan l*l ik met iedereen wel. Dus ik kan geen keuze maken
Oh ja hier is ook nog een moeder tevens overblijf vrijwilliger die wordt de "dorpskrant" genoemd hihihihihin die weet alles en dan ook nog van bijna elk kind of ouder ( bovenbouw, onderbouw ze weet echt alles)
Mengelmoes tussen doorsnee en onzichtbaar, ik heb nu nog niet echt de behoefte aan kleppen met andere ouders, ook geen tijd voor want die andere ouders rennen het gebouw in plukken hun kind bij 1 arm en rennen weer weg, bij wijze van dan die van mij wil sowieso altijd nog even samen een boek lezen en naar het toilet dus ben de enige die daar over blijft haha
Ik ben deels een competitiemoeder. Ik vind niet dat mijn kind overal de beste/slimste/snelste in is maar ik wil wel dat ze er het allerknapst uit ziet en ben dan ook heel trots als ik weer een complimentje krijg hoe leuk ze er bij loopt Oppervlakkig? Nee hoor,gewoon veel met uiterlijk bezig en daar geniet ik van
Ik ben een combi van de doorsnee moeder en de regel moeder. Ik doe veel voor school en zit in de oudercommissie. Maar toch ben ik niet de moeder die daarom bekend staat, dat wil zeggen dat lang niet iedere ouder weet dat ik dat doe en ik vertel het ook niet snel.
hmm doorsnee/ relaxt.. hopelijk over paar maanden mét draagdoek meestal makeuploos, maar ken wel alle moeders en staan altijd te kletsen op t plein.
Ik ben een typisch geval van de onzichtbare (maar ONTspannen) doorsnee (zonder kind-in-wagen), relaxte (maar geen joggingbroek) moeder. Dus: ik kom op school om mijn kinderen te brengen of halen (niet om te kletsen, regelen o.i.d.), zeg dan gewoon gedag tegen de andere ouders en draag daarbij modieuze casual kleding met gewone schoenen of laarsjes, mijn haar netjes en geen make-up (maar dat draag ik sowieso niet). Verdere accessoires zoals baby's, bolderkarren, buggy's of draagdoeken ontbreken daarbij.
Ik ben deels een competitiemoeder. Ik vind niet dat mijn kind overal de beste/slimste/snelste in is maar ik wil wel dat ze er het allerknapst uit ziet en ben dan ook heel trots als ik weer een complimentje krijg hoe leuk ze er bij loopt Oppervlakkig? Nee hoor,gewoon veel met uiterlijk bezig en daar geniet ik van Ik ben altijd helemaal opgemaakt,m'n haar mooi stijl gemaakt met de stijltang en kleed me basic maar toch hip (denk ik ) Ik ben meestal wel de enige bij de psz die er zo spic en span bijloopt maar dat kan ook wat over mij zeggen natuurlijk Als Roos naar de basisschool gaat zal ik ook proberen een betrokken moeder te zijn en te helpen met uitstapjes,luizenmoeder zijn en de school versieren voor de feestdagen. Ja,dat vind ik wel wat!
Ik zou het écht nog niet weten. Onzichtbaar denk ik in ieder geval wel en alternatief ook. Al spreekt oorsneemoeder ook aan. Overal een beetje van! We gaan het wel zien.
heb doorsnee gekozen in de poll, want daarvan het meest, maar een combi van doorsnee, popiejopie en regelmoeder....
Ik ben een combi van carriere en relaxte moeder. Andere moeders op school zien me natuurlijk als een carrière moeder, maar de buren kennen mij enkel als relaxte moeder.
Mmmm herken me niet echt in een bepaalde moeder maar denk dan de doorsnee moeder @ micchan lieverd je hebt alles gegeven voor je meisje en je bent een supermoeder! Dikke knuffel
Ja ik ben wel de regelmoeder Ik heb zeker elke dag kinderen hier mee naar huis ( spelen altijd hier) en 2 keer in de week verzin ik ook wat extra's ( knutselen, brood bakken, koekjes maken et cetera...) Op school ben ik inderdaad bij de OR en help vaak mee als er dingen worden gedaan.