Wat voor "type" moeder ben jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door DeeLighT, 23 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat voor type moeder ben jij?

1. Regelmoeder

2. Onzichtbare moeder

3. Bio-geitenwollensokmoeder

4. Popo-jopi moeder

5. Doorsnee moeder

6. Alternatieve moeder

7. Carrièremoeder

8. Gastoudermoeder

9. Competitiemoeder

10. Relaxte moeder

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Hij gaat nog niet naar school maar als ik naar de psz-moeders kijk, ben ik een combi van geitenwollensok en onzichtbaar. Ik ben de moeder die komt in een wollen trui zonder make-up maar die niet zo snel een praatje met andere moeders maakt (vnl. omdat het totaal andere types zijn: veel make-up, gekwebbel over de kwaliteit van de nieuwste vingino-collectie,..). Kind komt op zijn houten loopfiets, krijgt biofruit mee en water in een beker ipv pakjes drinken. Hij draagt lang wollen ondergoed en zelfgebreide sjaal, muts en handschoenen. Voor een ander lijkt het wellicht echt geitenwollensok maar we zijn redelijk gematigd. Hier wordt ook gewoon tv gekeken en met regelmaat vlees gegeten en dergelijke. Wel denken we na over de keuzes die we maken wbt. voeding, milieu en kleding.

2. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Denk dat ik wel een combi ben van de regel- en carriemoeder.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    O ik zou ook wel een dorpskrant kunnen zijn.

Ik wil ook altijd heel erg graag dingen weten......

4. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hier nog geen school maar zoals ik nu ben zou ik een mix zijn van de onzichtbare en relax moeder.
    Crocs draag ik niet :D maar ik zou gewoon in mijn nike schoenen gaan en een jeansbroek en in de zomer met een t-shirt van converce :p
    Ik zou me denk ik ook zo snel mogelijk wegmaken, misschien wil ik wel contacten maken maar ik weet nooit iets te zeggen dus kindje halen en weg. Ik denk dat ik ook geen andere moeders zal zien, ik zie denk ik alleen maar mijn lachend mannetje op me afkomen en zal op deze manier stiekem met hem stoefen. :)

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wat leuk omschreven :D

Ik ben denk ik een combi van een doorsnee- en een regelmoeder, nu op de psz dan, op school straks afwachten hoe het zal gaan. Ik vind het in ieder geval leuk om bij activiteiten te zijn betrokken en ben zeker geen moeder die haar kind op een stoeltje zet en weer weggaat zonder boe of bah.

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik ben een doorsnee-moeder. Maar helaas niet met een broertje of zusje in een wandelwagen...:(
    Mag dat ook?

7. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik ben een relaxte moeder MAAAAR ik sta er niet met mijn jogging pak maar gewoon in mijn normale kleding, ben wel make up loos, en heb absoluut geen crocs aan ( die zouden verboden moeten zijn )

Ben wel het type doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg. Al die hittepetitjes met de haren netjes in model en een plamuur laag waar je je vinger in kwijt raakt als je de wang aanraakt vind ik verschrikkelijk, sorry dames.

Sommige moeders denken volgens mij dat het de catwalk is ofzo.

8. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Ik ben een combi doorsnee en bio-geitenwollensokken denk ik. Wel regelmatig in mijn gewone kleding met een draagdoek bij school gestaan in elk geval.

9. tuc

tuc Niet meer actief

Zo zie je maar dat het soms ook een reden heeft waarom men een bepaald type is.

10. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Regel-, onzichtbaar-, doorsnee moeder.

11. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    Hmmmm combinatie van doorsnee/carrière en relaxte moeder.
    Ik werk en zal vaak echt op tijd weg moeten, wss zal mijn man haar/ze vaker wegbrengen dan ik. Maar ik ben wel netjes verzorgd en vriendelijk, maar wel met uggs dan ;)

12. tuc

tuc Niet meer actief

Ow nee de uggs moeders...das helemaal een aparte categorie:D:p

13. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    Hahaha, ze zitten veel te fijn!

14. Mini Shopaholic

Mini Shopaholic Niet meer actief

Mag ik me ook aanmelden bij de Uggs moeders! Ik vind ze zo lekker warm! ;)

15. Deliana

Deliana Niet meer actief

Onzichtbare doorsneemoeder hier..... Ben niet zo goed in slap kletsen op t schoolplein en altijd druk met kinderen bezig. En als ik niet druk ben, doe ik alsof om onzinnig geklets te ontlopen :)

16. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    hahaha leuk topic, ik denk dat ik door de andere moeders in het vakje carrieremoeder geplaatst zou worden.

17. kimlovesbobby

kimlovesbobby Actief lid

16 okt 2013
    180
    0
    0
    heerlen
    toch wel een combinatie van de regelmoeder en de popi-jopi moeder.

ben luizenmoeder, overblijf moeder, leesmoeder, help 2 ochtenden in de week mee in de klas bij mijn zoontje, ga mee met de klassen uitstapjes als begeleidster en sta op het schoolplein altijd wel te kletsen met andere moeders, waarbij ik me niet beperk tot 1 groepje, kan het eigenlijk wel met alle ouders en leraren goed vinden

18. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Een creatieve en niet te moeilijke "ik doe maar wat" moeder!

19. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

20. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Wat een leuk topic trouwens :D

Deel Deze Pagina