Hij gaat nog niet naar school maar als ik naar de psz-moeders kijk, ben ik een combi van geitenwollensok en onzichtbaar. Ik ben de moeder die komt in een wollen trui zonder make-up maar die niet zo snel een praatje met andere moeders maakt (vnl. omdat het totaal andere types zijn: veel make-up, gekwebbel over de kwaliteit van de nieuwste vingino-collectie,..). Kind komt op zijn houten loopfiets, krijgt biofruit mee en water in een beker ipv pakjes drinken. Hij draagt lang wollen ondergoed en zelfgebreide sjaal, muts en handschoenen. Voor een ander lijkt het wellicht echt geitenwollensok maar we zijn redelijk gematigd. Hier wordt ook gewoon tv gekeken en met regelmaat vlees gegeten en dergelijke. Wel denken we na over de keuzes die we maken wbt. voeding, milieu en kleding.
Hier nog geen school maar zoals ik nu ben zou ik een mix zijn van de onzichtbare en relax moeder. Crocs draag ik niet maar ik zou gewoon in mijn nike schoenen gaan en een jeansbroek en in de zomer met een t-shirt van converce Ik zou me denk ik ook zo snel mogelijk wegmaken, misschien wil ik wel contacten maken maar ik weet nooit iets te zeggen dus kindje halen en weg. Ik denk dat ik ook geen andere moeders zal zien, ik zie denk ik alleen maar mijn lachend mannetje op me afkomen en zal op deze manier stiekem met hem stoefen.
Wat leuk omschreven Ik ben denk ik een combi van een doorsnee- en een regelmoeder, nu op de psz dan, op school straks afwachten hoe het zal gaan. Ik vind het in ieder geval leuk om bij activiteiten te zijn betrokken en ben zeker geen moeder die haar kind op een stoeltje zet en weer weggaat zonder boe of bah.
Ik ben een doorsnee-moeder. Maar helaas niet met een broertje of zusje in een wandelwagen... Mag dat ook?
Ik ben een relaxte moeder MAAAAR ik sta er niet met mijn jogging pak maar gewoon in mijn normale kleding, ben wel make up loos, en heb absoluut geen crocs aan ( die zouden verboden moeten zijn ) Ben wel het type doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg. Al die hittepetitjes met de haren netjes in model en een plamuur laag waar je je vinger in kwijt raakt als je de wang aanraakt vind ik verschrikkelijk, sorry dames. Sommige moeders denken volgens mij dat het de catwalk is ofzo.
Ik ben een combi doorsnee en bio-geitenwollensokken denk ik. Wel regelmatig in mijn gewone kleding met een draagdoek bij school gestaan in elk geval.
Hmmmm combinatie van doorsnee/carrière en relaxte moeder. Ik werk en zal vaak echt op tijd weg moeten, wss zal mijn man haar/ze vaker wegbrengen dan ik. Maar ik ben wel netjes verzorgd en vriendelijk, maar wel met uggs dan
Onzichtbare doorsneemoeder hier..... Ben niet zo goed in slap kletsen op t schoolplein en altijd druk met kinderen bezig. En als ik niet druk ben, doe ik alsof om onzinnig geklets te ontlopen
hahaha leuk topic, ik denk dat ik door de andere moeders in het vakje carrieremoeder geplaatst zou worden.
toch wel een combinatie van de regelmoeder en de popi-jopi moeder. ben luizenmoeder, overblijf moeder, leesmoeder, help 2 ochtenden in de week mee in de klas bij mijn zoontje, ga mee met de klassen uitstapjes als begeleidster en sta op het schoolplein altijd wel te kletsen met andere moeders, waarbij ik me niet beperk tot 1 groepje, kan het eigenlijk wel met alle ouders en leraren goed vinden