bellywarmers te oud of nog te gebruiken?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door cactusje, 26 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    ik heb 2 bellywarmers voor de baby op komst.
    ze zijn alleen 10 jaar oud.
    heb ze net aan de stekker gehad en worden nog goed en snel warm.
    ik twijfel een beetje of ik ze straks gewoon zal gebruiken of dat ik toch wat nieuws zal kopen door de leeftijd van de kruikjes..
    zijn ze door de leeftijd nog wel veilig te gebruiken?
    of valt het wel mee en zijn ze nog prima?

2. JongetjeM

JongetjeM Bekend lid

28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+
    Geen idee wat bellywarmers zijn. Maar ik zou voor kruiken gaan, vooral omdat het goed te betalen is. Het is geen uitgave waar je lang over zou moeten twijfelen. Veiligheid voor alles.

3. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    bellywarmers zijn elektrische kruikjes die je even oplaad in het stopcontact.
    de gewone heetwaterkruik vind ik teveel gedoe en vertrouw het niet helemaal met lekken ed.
    heb het nog even met ml overlegd en besloten een zensy te kopen.
    die zijn ook niet heel duur en de reviews zijn erg goed.
    en als de baby het niet meer nodig is zelf te gebruiken bij pijntjes en krampjes

4. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Wij hebben een zensy, maar eigenlijk nooit gebruikt. Mijn kraamverzorgster/organisatie werkt hier niet mee, omdat ze naar eigen zeggen sneller afkoelen dan gewone kruiken.
    Anyway, je weet dat je kruiken echt maar een dag of 5 gebruikt worden, toch? Ik heb spijt van de Zensy.

5. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    oh..
    de kraamzorg waar ik me aangemeld heb raad de zensy juist aan mede omdat ze het zelf ontwikkeld hebben denk ik..
    bij dl heb ik de oude kruikjes wel wat langer dan 5 dagen gebruikt.
    ze kon zichzelf maar moeilijk warm houden en tijdens en na haar ziekenhuisopname hebben we ze echt nog nodig gehad

Deel Deze Pagina