Wij gaan volgende week maandag voor het eerst kamperen met onze 2 jongens in een de waard tent (vergrote zilvermeeuw.) We huren deze tent op de Sprookjescamping en hier zit al van alles in qua spullen. Pannen en bestek enzo. Alleen wat moeten we nu echt meenemen voor de kinderen? Ik zat te denken aan een ehbo doos, prikweg, zaklampen etc. Maar wat moet ik nou echt niet vergeten? Ik ben bezig met een lijstje wat er mee moet en wat ik nog moet halen. En wat voor eten nemen jullie mee als je erheen gaat? Als basis zeg maar. Het is voor ons de eerste keer. We hebben zelf alleen maar op festivals gekampeerd, en als je dan bier mee had, was je al over de helft haha Alvast bedankt!
Ik heb een plastic wasmand die helemaal dicht is (Ikea,action) die kun je vullen met water en daar kunnen ze zich de hele dag in vermaken. 's avonds al het speelgoed erin en als opruimbak gebruiken. Speelgoed hebben ze bijna niet nodig op de camping. Neem wat zandbak speelgoed mee en waterspuiten. Het liefs die simpele want dat geeft de grootste lol. Petjes voor in de zon, zonnebrand natuurlijk en een emmer en handwasmiddel. Tja ik heb een hele lijst maar wij gaan met de caravan weg dus een groot deel van wat daar op staat hebben jullie niet nodig.
Met dit weer een zwembadje (2,89 action) Ik vind ons picknickkleed altijd fijn, kunnen ze lekker op spelen, liggen, hangen... soort van eigen plekje creƫer ik daarop.
Emmertje, schepje idd en afsluitbare box is idd ook een goede tip. Ik neem ook altijd mee: zo'n apparaatje om insectensteken weg te halen (kan niet op de naam komen), paracetamol voor kids, potje (voor het geval de wc echt een eindje lopen is)