Broodje steeds uitspugen ( 1,5 jaar )

Discussie in 'Voeding' gestart door rodelief, 23 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Ik weet niet zo goed wat ik moet doen.
    Mijn zoontje krijgt al sinds we met bijvoeding zijn gestart een broodje.
    In het begin moest hij er niet zo veel van hebben maar het ging steeds beter. Hij heeft een periode netjes tussen de middag 1 broodje met beleg gegeten en tot een paar weken geleden at hij er zelfs 2!
    Maar nu ineens begint meneer zijn broodje steeds uit te spugen.
    Ik heb het soort brood en beleg niet veranderd.
    En honger heeft hij wel want hij komt heel enthousiast aan tafel zitten en roept: broodje!
    Hij pakt ook gelijk zijn vorkje en prikt maar dan spuugt hij zijn broodje weer uit. Ook het 2e stukje wat hij zelf in zijn mond stopt spuugt hij weer uit.
    Herkent iemand dit?
    En hoe kan ik hier het beste op reageren? Boos worden? Negeren?

2. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    je geeft aan dat je het beleg niet hebt veranderd. krijgt hij elke dag hetzelfde? hier is het nl zo als ik een paar dagen kaas doe hij het dan niet meer eet. dus misschien is dat een optie.

en ik ben heel makkelijk eet je niet dan eet je niet. (zorg wel dat ik zeker weet dat hij niet ziek is hoor) dus niet ineens wel een koekje aanbieden of iets anders. het is of brood of niets. na 1 of 2 dagen minder eten dan gaat hij vanzelf wel eten hier.

3. MamaBianca

MamaBianca Actief lid

12 mrt 2008
    478
    0
    0
    Drieborg
    Verandering van spijs doet eten! ;)

Ik zou dus ander soort beleg erop doen.

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heeft hij dorst? Mirre spuugt dr brood (en ook ander eten) uit als ze dorst heeft ...

Boos worden zou ik niet doen. Negeren ook niet ... gewoon iets anders proberen (beleg, brood, krentenbol etc) ...

Deel Deze Pagina