Centrum materna en manlief multivitamine extra krachtig van de etos *ivm vitamine tekort bij hem en aften*
Sinds vrijdag slikken we allebei (man en ik) supradyn, gewoon omdat we het erg druk hebben. Ben benieuwd of het helpt of doet wat ze beloven.
geen maar zit eraan te denken vitamines te kopen voor me zoon we eten elke dag vers groente en fruit en bijna elke dag wel iets van vlees, gevogelte of vis... het enige wat wij tekort komen is ZON....welke vitamines raden jullie aan voor mijn zoontje?
als het alleen zon is wat je tekort komt, dan kan je er ook voor kiezen om alleen vitamine d-tabletjes te halen, je eet toch al gevarieerd, dus als het goed is krijgt hij voldoende binnen dan.
Als ik er aan denk slik ik ijzer en b-vitaminen, omdat ik vegetarisch eet. Maar meestal vergeet ik het. Als ik extra vitaminen neem, koop ik het altijd bij de natuurwinkel, weet je tenminste zeker dat er geen troep in zit. Is iets duurder, maarja, dat heb ik er graag voor over.
ik slik helemaal niets van dat alles ik blijk een ontzettend goede weerstand te hebben dus zou niet weten waarom ik er iets bij moet slikken
Ik heb staan: - Multi-vitamine - Echinea tabletjes - Chroom - Valeriaan Alleen... Ik vergeet het altijd dus ik slik het 1x id 2/3 wkn ofzo, lekker zinnig dan ook
ik slik b vitaminen omdat ik zelf kapster ben geweest en weet dat b vitaminen je haar je huid en nagels een boost geven. verder eten we altijd wel verse groenten. met fruit heb ik weinig soms een fruit salade kan er nog net in
helemaal niks... ooit wel vit b maar dan was ik ze weer eens vergeten in te nemen dus maar mee gestopt
1000mg vit. C per dag is kei slecht !!!! Ja je mag het als een kuurtje slikken als je verkouden ben zodat je een boost krijgt maar altijd elke dag 1000mg is heel erg slecht voor je lever! Ja, je plas al die teveel vitamine weer uit, maar eerst krijg je lever een klapper! MAar ik slik zelf nu al 2,5 jaar puur mama (multi-vitamine)
Ik slik puur mama van VSM. Ik vind de extra vitamines wel fijn en natuurlijk omdat ik zwanger wil worden.
zwagerschaps van de tuinen of solgar vm2000. Straks prenatal van solgar + losse omega 3,( 6 krijg ik genoeg binnen) maar wil nog niets in mijn "eigen" winkel kopen van zwangerschap.. hihi. hoeft de werkgever nog niet te weten.
Ik zou graag een multivitamine willen slikken (geen gedoe met allerlei potjes), maar toen ik er een niet te dure had gevonden waar geen ijzer in zit (mag ik niet, ik maak al veel te veel ijzer aan) zat er weer ginko nogwattes in wat weer niet mocht met de borstvoeding.