Wat voor vitamines slik jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door Shawarma, 8 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leliana

Leliana Niet meer actief

Davitamon compleet kauwvitamines!

2. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Centrum materna en manlief multivitamine extra krachtig van de etos *ivm vitamine tekort bij hem en aften*

3. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Sinds vrijdag slikken we allebei (man en ik) supradyn, gewoon omdat we het erg druk hebben. Ben benieuwd of het helpt of doet wat ze beloven.

4. namya

namya Niet meer actief

geen maar zit eraan te denken vitamines te kopen voor me zoon

we eten elke dag vers groente en fruit en bijna elke dag wel iets van vlees, gevogelte of vis...

het enige wat wij tekort komen is ZON....welke vitamines raden jullie aan voor mijn zoontje?

5. Maryam86

Maryam86 Bekend lid

17 mrt 2010
    527
    0
    0
    NULL
    NULL
    als het alleen zon is wat je tekort komt, dan kan je er ook voor kiezen om alleen vitamine d-tabletjes te halen, je eet toch al gevarieerd, dus als het goed is krijgt hij voldoende binnen dan.

6. namya

namya Niet meer actief

dank je maryam, dan worden het dus die voor mijn zoon in ieder geval en voor ons misschien ook

7. oleander1986

oleander1986 Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.298
    0
    0
    zelfstandige
    Midden Nederland
    Als ik er aan denk slik ik ijzer en b-vitaminen, omdat ik vegetarisch eet. Maar meestal vergeet ik het. Als ik extra vitaminen neem, koop ik het altijd bij de natuurwinkel, weet je tenminste zeker dat er geen troep in zit. Is iets duurder, maarja, dat heb ik er graag voor over.

8. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    ik slik helemaal niets van dat alles :D ik blijk een ontzettend goede weerstand te hebben dus zou niet weten waarom ik er iets bij moet slikken

9. Butterfly03

Butterfly03 Niet meer actief

Davitamon compleet mama verder niks.

10. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ik heb staan:

- Multi-vitamine
    - Echinea tabletjes
    - Chroom
    - Valeriaan

Alleen... Ik vergeet het altijd dus ik slik het 1x id 2/3 wkn ofzo, lekker zinnig dan ook :p

11. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    ik slik b vitaminen omdat ik zelf kapster ben geweest en weet dat b vitaminen je haar je huid en nagels een boost geven.

verder eten we altijd wel verse groenten.
    met fruit heb ik weinig soms een fruit salade kan er nog net in:)

12. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.900
    5.215
    113
    Home
    helemaal niks... ooit wel vit b maar dan was ik ze weer eens vergeten in te nemen dus maar mee gestopt

13. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    1000mg vit. C per dag is kei slecht !!!!
    Ja je mag het als een kuurtje slikken als je verkouden ben zodat je een boost krijgt maar altijd elke dag 1000mg is heel erg slecht voor je lever!
    Ja, je plas al die teveel vitamine weer uit, maar eerst krijg je lever een klapper!

MAar ik slik zelf nu al 2,5 jaar puur mama (multi-vitamine)

14. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ik slik puur mama van VSM. Ik vind de extra vitamines wel fijn en natuurlijk omdat ik zwanger wil worden.

15. mimi83

mimi83 Niet meer actief

zwagerschaps van de tuinen of solgar vm2000. Straks prenatal van solgar + losse omega 3,( 6 krijg ik genoeg binnen) maar wil nog niets in mijn "eigen" winkel kopen van zwangerschap.. hihi. hoeft de werkgever nog niet te weten.

16. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ik zou graag een multivitamine willen slikken (geen gedoe met allerlei potjes), maar toen ik er een niet te dure had gevonden waar geen ijzer in zit (mag ik niet, ik maak al veel te veel ijzer aan) zat er weer ginko nogwattes in wat weer niet mocht met de borstvoeding.

17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik slik; Davitamon Compleet Mama sinds mijn kinderwens,
    Daarvoor altijd; Dagravit Totaal30.

Deel Deze Pagina