Vraag me toch af waarom dat nou smurfenvlaai heet. Nou een vlaai met slagroom en blauwe muisjes is net een hele grote beschuit met muisjes viel zeker in de smaak bij mijn zusje, voor de visite weet ik nog niet wat ik doe, misschien morgen ff verse aardbeien halen. Ik ga er zeker mee experimenteren, ik had nog nooit zelf vlaai gemaakt, maar ik vind het erg lekker.
Ja, ik ook, dacht aan iets blauws, maar niet dus! Gefeliciteerd trouwens met de kleine... Enne, stroopwafelvlaai, bestaat die? *Weet waar ze morgen als eerste heen gaat als ze de stad binnen loopt*
die smurfenvlaai klinkt superlekker, maar het állerlekkerst vind ik kruisbessenvlaai! en dan wel écht uit Limburg; de kenners proeven absoluut het verschil!
ik maak altijd kwarktaarten, maar dan niet zo simpel als op het doosje haha ik gooi er meestal een blikje jonker fris met aardbeien door de kwark heen en ik garneer de taart als ie 3 uur in de koelkast heeft gestaan met stukjes aardbei en kiwi en frutseltjes en natuurlijk vers geklopte slagroom mag niet ontbreken jeetje water loopt uit mijn mond
Ik ben een groot vlaaienfan, appelkruimel, rijstevlaai en kersenvlaai zijn favoriet, maar een gouverneur gaat er ook wel in!
vroeger had je bij multivlaai de tropical die was zo lekker maar die is toen uit assortiment gehaald echt zo balen