Zoek dan maar eens bij wikipedia op wat chorizo is en hoe het wordt gemaakt! Het is lucht gedroogt en gerookt!(al dit soort worsten moeten van de nederlandse wet worden gerookt!, ook salami cervelaat etc etc) Ze zijn er ook vers, maar die moet je bakken. De gedroogte uitvoering is hier in nederland ook gerookt
Nou ik weet het niet hoor.. Het is echt 50% Dat verhaal van aafje klopt. Ik heb idd gehoord dat het gerookt en gedroogd is en door de zout en kruiden heeft bacterien geen kans meer. Maar het zijn er zoveel die zeggen dat het niet kan zoals Google .
Dan hebben ze het alleen over de worst uit het buitenland(in spanje is chorizo idd te koop die allen is gedroogt en niet is gerookt) van Stegeman uit de supermarkt is gewoon gerookt!
Nou ik eet het gewoon. Ik haal het bij een slager, heerlijk pittig is het. Ze kunnen de pot op. Tegenwoordig moet je annorexia hebben om gezond een zwangerschap door te komen
Nou dat valt toch wel mee.... Ik vind dat je nog best veel mag eten hoor.... alleen geen rood vlees nou dat overleef je toch wel en de andere dingen moet je gewoon met mate eten en of drinken
ik vind zowiezo dat je tegenwoordig op dit en dat moet letten vroeger aten en dronken ze alles wat los en vast zat een ma van een vriendin van me dronk gwoon de hele dag door koffie bijv. is toch goed gekomen haar pa dronk iedere dag bier nou ja zo kan ik doorgaan met wat ze vroeger gwoon deden tijdens de zwangerschap en of voor.
Ik eet gewoon waar ik zin in heb. Zit nu heerlijk aan de peper cervelaat en heb vanaaf een verjaardag met allelei lekkere hapjes. Kan de brie nooit weerstaan
precies. eet geen rauwe dingen. Maar ik let er niet echt op of ik een stukje chocolade meer of minder neem. Of een bakkie koffie bijvoorbeeld....
droge worst waarschijnlijk bedoelt ze zoiets als groninger metworst? zo'n droge hangworst noem ik ze hihih zien er onsmakelijk uit maar ik vreet er een per dag weg hih
precies. eet geen rauwe dingen. Maar ik let er niet echt op of ik een stukje chocolade meer of minder neem. Of een bakkie koffie bijvoorbeeld.... owhzo ja ik snoep ook heel veel hoor ! als je er maar gezonde dingen bij eet denk ik altijd maar hihi. En met een droge worst bedoel ik idd friese of groningse worst. die je ook wel eens bij hapjes hebt.
Ja joh, dat mag je echt wel hebben, lekker he! Meiden, er mag echt best veel hoor! Volgens mij zijn veel van jullie echt overbezorgd wat bepaalde vleeswaren betreft, is nergens voor nodig Zolang je maar van rood vlees afblijft, zoals idd filet americain of rosbief.