er lag marmer in ons huis toen wij erin kwamen en een vloerverwarming die niet werkt. hij wordt ondertussen spuuglelijk en is steeeeeeeeeeeeenkoud. wij hebben er laminaat over heen gelegd voor de jongste. boven ligt inmiddels ook laminaat. van de zomer gaan we alle eruit breken en dan komt er gewoon laminaat op te liggen. alleen in de gang plavuizen.
een houte vloer, maar niet gelakt (volgens mij is het marantie.. maar dat weet ik niet zeker) hij zat er in toen we dit huis kochten 2 jaar geleden. VRESELIJK! echt helemaan niets. krassen vlekken. je moet hem 2 keer per jaar helemaal schoonmaken en boenen. in ons vorige huis hadden we vloerverwarming met hele mooie (vonden wij ) plavuizen. de bewoners die daar nu in zitten hebben er een houtenvloer overheen gegooid. zonde zonde... maar goed hun keuze. als ze hier over een paar jaar gaan uitbouwen dan meteen deze vloer eruit, vloerverwarming erin en plavuizen. ik vond dat zo handig!! en makkelijk in de schoonmaak, even stofzuigen en iedere week dwijlen en klaar was ie.
Dank je. Ja plavuizen zijn inderdaad super makkelijk. Maar die er bij ons in zitten zijn wel mooi maar niet mijn kleur. En Julian zal er ook erg hard op vallen. Ik heb nog niemand voorbij zien komen die kurk heeft. Daar was ik ook wel benieuwd naar.
Zoveel mensen, zoveel meningen, want wij hebben nu laminaat van quikstep en dat is op zich best mooi en makkelijk, maar ik vind het de sfeer van een echte houten vloer missen. Wij gaan over een paar weken verhuizen en daar komt een houten vloer in te liggen. Wel goed behandeld met speciaal spul. Misschien is het ook wat je zelf wilt en afhankelijk van het type huis? Wij hebben een oude woonboerderij en ik vind daar een strakke laminaatvloer niet in passen. Een vloer moet leven en een kringetje hier en daar is wel het laatste waar ik me druk om maak. Plavuizen vind ik echt oerlelijk
Aan mij heb je niks. Hier beneden tegels en boven laminaat. Ik hou van m'n tegels.. Zo makkelijk schoon te houden!! Met laminaat moet je allemaal voorzichtig zijn, hier op de vloer kan je doen en laten wat je wilt, niet kapot te krijgen!
wij zitten ook nog erg te twijfelen. op dit moment hebben we nog erg goedkope laminaat en dat is overal aan het scheuren. dit komt omdat de vloer heel erg schreef is met kuilen en bobbels en de woningbouw hier niks aan wil doen. ik moet er elke dag met me handbewogenrolstoel over en soms ook met me elektrische dus het moet wel stevig zijn en makkelijk schoon te maken. we zitten te denken aan plavuizen maar we zijn bang dat dat te hard is voor ons kindje straks. iemand ervaring met plavuizen en kinderen? niet te gevaarlijk als ze vallen? (we gaan wel pas de vloer doen als we een ander huisje hebben want hier is het gewoon niet mogelijk de vloer verschild op sommige plaatsen meet dan 4cm. me rolstoel tijd gewoon vanzelf weg als ik deze niet op de rem plaats )
Wij hebben straks een eikenhouten parketvloer. Hij is heel mooi! We laten hem schuren en olieen, het schijnt dat als er dan een kras op komt, je er een druppel olie op kan doen en je dan de kras niet meer ziet. Gaan nog wel even informeren of dit echt zo is haha
wij hebben een hele goedkope laminaatvloer.van de kwantum á 4,95/m2. ligt er nu 8 jaar in en ziet er nog perfect uit. en bij ons lopen ook al 7 jaar 2 grote honden door t huis, rennen achter ballen aan, halve boomstammen worden mee naar binnen gesjouwd.. maar de vloer is supersterk. zou m niet willen ruilen voor een hele dure vloer waar ik heel voorzichtig mee moet doen, juist omdat ie zo duur was.
Leuk zeg, een nieuw huis! Wij hebben laminaat, maar ik wil een andere kleur. Wij hebben gekeken op VloerOnline in Grou, en daar hebben ze mooi laminaat en PVC. Maar omdat de plannen zijn dat we over een jaar of 7 weer gaan verhuizen, wil ik niet een al te dure vloer uitzoeken.
Wij hebben in de slaapkamer laminaat en door de rest van het huis zeil. (in laminaat print) ook erg handig. Mijn man heeft altijd kurk op zijn slaapkamer gehad. Ideaal in onderhoud, alleen ik vind het niet mooi
Wij hebben een geoliede houten vloer. Best mooi, maar hij moet nu geschuurd worden omdat de hond nog niet zindelijk was toen de vloer erin kwam. Zitten nu dus vlekken in, vreselijk. We twijfelen nu of we hem na het schuren in de was gaan zetten, of dat we hem wit schilderen.
Wij hebben grind.We hebben een eigen bedrijf hierin. Wanneer je de link van onze website wil stuur ik je deze wel pet pb. Ivm reclame en mijn privacy zet ik deze niet hier neer
Deze hebben wij: Quick-Step: Perspective UF915 Eik witvernist LHD Heeft een V-groef in zowel de lengte als de breedte. Erg mooi en ziet er als echt hout uit. In die voegen gaat alleen wel wat vuil in zitten (maar het is minder erg dan ik van tevoren had verwacht).
wij hebben een pvc vloer. bevalt prima. makkelijk schoon te maken en weinig onderhoud. op de 1e verdieping ligt marmoleum.
Zeil, in 1 slaapkamer/werkkamer nog tapijt, maar dat gaat er volgende week uit en daar komt ook zeil. Lekker goedkoop, makkelijk te leggen en ideaal met dieren.
In ons oude huis hadden we plavuizen.Vond ik niet enger of gevaarlijker met de kids hoor. Ik vond het alleen ongezellig...zat geen vloerverwarming onder.. De kinderen spelen voor mijn gevoel op de pvc vloer wel fijner. Ook maken ze veeeeel minder kabaal, op pvc ipv plavuizen
Wij hebben een rustiek eikenhouten vloer, geolied. Achteraf gezien had ik toch liever een gelakte houten vloer gehad. Nu moeten wij de vloer toch minstens 1x per jaar in de olie zetten. Een gelakte houten vloer lijkt me handiger met kinderen. Bovendien kotsen de katten nogal eens een haarbal uit op de vloer, waardoor er her en der lelijke plekken in de vloer ontstaan. Nou ja, misschien dat wij in de toekomst de boel gaan schuren en dan in de lak gaan zetten.