Wegens omstandigheden ben ik voor mijn vriend op zoek naar iemand die dagelijks van Breda (of een plaats in de buurt) naar zijn werk in Son rijdt.. Met het OV is niet echt te doen omdat het werk van mijn vriend op een afgelegen industrieterrein ligt, naast het feit dat hij gewoon waanzinnig lang onderweg zal zijn. Nu heb ik geen idéé hoe ik dit het best kan aanpakken. Ik heb wel een advertentie op marktplaats geplaatst, maar er staan daar echt maar heel weinig carpool-advertenties op en ik heb eerlijk gezegd niet echt het idee dat dit ons iets op gaat leveren.. Hebben jullie misschien tips? Speciale websites hiervoor misschien? Ik kwam net wel op www.samennaarhetwerk.nl uit, maar dat ziet er meer uit als een datingsite, vol vrouwen met sexy truitjes e.d., dan als een site voor mensen die gewoon alleen maar vervoer zoeken
Even voor je gezocht : Carpool Nederland : Karzoo Carpool Carpool met carpoolplein.nl - Meer plezier met een passagier! Carpoolen | Milieu Centraal Dit zijn site s mis heb je er wat aan .