Wat voor voer kan je beste kopen bij een verhardende kat

Discussie in 'De lounge' gestart door troetjuh, 11 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.507
    113
    Vrouw
    KVV is kant en klaar vers vlees. wat ik eerder al gemeld heb, vlees zoals smuldier, carnibest enz.
    dit is vlees wat al samengesteld in een verpakking zit en wat je alleen maar hoeft te geven. zeg maar de makkelijke versie van het geven van vers vlees.
    is (grof) gemalen en zit in een bakje of worst verwerkt.

ietsje terug word ook BARF genoemd. dat is ook vers vlees maar dat moet je zelf samen stellen om een gevarieerd menu te krijgen en om ervoor te zorgen dat ze alle vitaminen en dergelijke binnen krijgen. iets meer denkwerk en uitzoekerij en vaak heb je hier ook meer diepvriesruimte voor nodig. persoonlijk ga ik liever voor de kant en klaar versie. met barf moet je weten wat je doet, anders kan je dier tekorten krijgen. er is veel over te vinden op internet maar ik ga liever voor de makkelijkere weg.:)

2. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Thnx voor de uitleg
    Haha nee daar waag ik me ook maar niet aan dan
    Liever kant en klaar :)

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.163
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    En voordeel: ze schijten minder. Katten zijn vleeseters, het spijsverteringskanaal is net zoals dat van een hond, niet gemaakt om granen te verteren.

Met alleen vlees komt er minder "restafval" mee naar buiten dus. Gevolg is minder kak en minder stank.

4. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.507
    113
    Vrouw
    dat zeker. en ze drinken veel minder dan met de zoute en droge brokjes.
    tijd terug hebben wegens omstandigheden 2 weken brok gehad.:$
    doe normaal 2-3 weken met kattenbakgrit en nu nog geen week. man, wat een schijt en pis kwam er vanaf en een stank, niet normaal.

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.163
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    :D:D haha

6. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.690
    2.400
    113
    Vrouw
    Broek
    Hier blieven de katten ook geen vers vlees, ja wel mijn eigen kip en biefstuk als ik sta te snijden maar geen KVV. Hier dus brokken. Ze krijgen van mij Orijen. Dat zijn graanvrije brokjes met een hoog vleesgehalte. Geen geknoei met vlees maar onze katten (1 langhaar en 1 kruising met dikke ondervacht) verharen bijna niet..

Deel Deze Pagina