Ik zit er over te denken om het waskussen knoef aan te schaffen voor de kleine straks. En nu zou ik graag meningen horen waarom juist wel of juist niet. En ervaringen zou ik ook graag horen. Lekker duidelijk weer allemaal hihi maar jullie begrijpen me vast wel. Alvast dedankt voor jullie antwoorden. Liefs Wendy
Die leek mij ook ideaal, vooral naar het schijnt omdat ze er beter op blijven liggen vanwege die korreltjes. Lijkt me ook iets prettiger voor ze. Maar ja hij is wel wat duurder en voor ons is het ons 3e kindje. Maar zou het de 1e zijn, had ik hem zeker gekocht.
Lijken mij erg makkelijke kussens en in leuke kleuren! Bij Kidzimpulz.nl hebben ze soortgelijke kussens alleen dan in wat royalere maten.
O dat is zeker prettig, dat ze wat groter zijn, hmm toch nog maar eens over na denken. Misschien dat ik er alsnog eentje aanschaf. Ze gaan dan een stuk langer mee. Goeie tip Mrijn.
Als je op het plaatje kijkt op de site van villa vrolijk, zie je dat het babietje al bijna te groot is vor het kussen... Bij Kidzimpulz zijn ze wel meteen 10 euro duurder, maar ik heb net de knoop doorgehakt en er 1 besteld
Dames bedankt. Het lijkt mij ook gewoon erg lekker liggen voor die kleintjes. Plus dat ze er iets in wegzakken geloof ik wat nogal wat gedraai zou kunnen schelen maar dat moet ik straks maar eerst eens uit proberen.