Ik heb een voordeur met boven en onder een raam met ondoorzichtig glas en in het midden de brievenbus (terwijl ik in een flat woon en dus de brievenbus beneden in de hal heb). Geen mooie deur, tocht enorm en vind 'm ook niet bepaald veilig (mijn ex heeft wel bewezen hoe makkelijk je zo'n raam intrapt ).
Dit hebben wij ook, zonder iets naast de deur. Hier onderin met plakplastic het huisnummer. Prima deur, geen klachten over
Dit idee maar dan de ramen in de deur wat kleiner + melkglas met zo'n 3cm rand. En ik wilde perse dat het glas boven de deurklink zou beginnen (ook bij de achterdeur). Grote raam er langs wel gewoon glas maar staat grote bamboe voor. En bovenlangs zit nog een bovenlicht. Ik wilde wel licht maar niet teveel inkijk. Nou scheelt het ook wel dat hij opzij vanbhet huis zit, anders had ik volledig melkglas gedaan. Nu is vanaf de straat inkijk onmogelijk.
Wij krijgen deze voordeur. De kozijnen zijn wel wit en het glas wordt helder. Het is een kunststof deur. Brievenbus hangt bij ons aan t hek.
wij hebben een dichte grijze houten deur met brievenbus, houten kozijnen, en een smal raam naast de deur voor licht. en om te zien wie er voor de deur staat. voor ons huis staat dit prima. vind ik altijd wel iets om rekening mee te houden, hoe het bij de rest van de gevel past.
Onze voordeur is heel groot, van heel dik oud hout. Zit misschien al wel 100 jaar in het huis. Er zitten ook van die enorme scharnieren op. Heel mooi wel. We gebruiken hem alleen niet, haha. Hij zit permanent op slot, binnen hangt er een groot isolatiegordijn voor, omdat hij tocht langs de randen. We gaan altijd naar binnen door de keukendeur die ernaast zit of door de bijkeuken in de winter. De keukendeur is overigens ook heel oud, zo'n deelbare deur die onder en boven apart open kan. De bovenkant heeft kleine ruitjes, maar dat is enkel glas en laat dus ook veel kou door. In de winter hangt ook daar een isolatiegordijn voor aan de binnenkant. De bijkeukendeur is nieuw, lekker dik van hout en met dubbel glas.
Een houten. Er zaten 8 van die gele gebobbelde ruitjes in (enkelglas). Wij hebben deze er uit laten zagen en 1 dubbelglas plaat erin laten zetten. Van binnen statische folie er op en een deurrek uit een oude schuur uit Frankrijk. Boven de deur zat ook een ruitje. Deze hebben we dicht gemaakt en geïsoleerd.
Wij hebben een boeren deur, zo eentje waarvan het bovenstuk open kan. Ik vind dat helemaal geweldig Het kozijn incl voordeur moet nog een keer vervangen worden omdat er nu veel kou doorheen komt. Ik zou dan graag hetzelfde willen maar net even hipper of zoiets Bekijk bijlage 745888
Dit is die van ons, wel nog midden in verbouwingrommel vond even geen andere foto waar hij volledig opstaat. Vind het wel handig met het glas aan de zijkant, maakt onze inkom heel licht maar door het melkglas geen volledige inkijk. Pas als je heel dichtbij staat (we zitten nog een meter of 10 van de straat af) Hij stond er al en is nog prima, anders wou ik wel graag een houten deur.
Massief hout uit 1952 die bovenaan iets rond loopt. Gerestaureerd glas en lood erin. Geen brievenbus, wel een klein deurtje. Hoort helemaal bij het huis.
Een houten, 140 jaar oud. Heel hoog dus met allerlei beslag, traliewerk en gekleurd glas. Heeft een aparte kleur, dat dan weer wel.
Wij hebben dat wat je beschrijft, kunststof, donkergrijs, smal hoog raam, zonder brievenbus. Gekocht bij Hebo.
Wij krijgen deze deur binnenkort alleen dan antraciet en op aanraden van de kunstofkozijnen leverancier zonder brievenbus.
Wij hebben een donkergrijze houten deur met rvs sierstrip en een brievenbus. Ernaast zit een groot raam van een meter breed, heerlijk licht in de hal.
Hier een kunsstof deur met houtlook. Ze hebben een paar deuren verderop iemand van zn bed gelicht laatst en dat was een heel karwei om binnen te komen. Ze hebben de deur uiteindelijk doormidden gezaagd want ze kregen hem er niet uit. Stevige deurtjes dus
Bekijk bijlage 745899 Bekijk bijlage 745899 Deze lijkt er erg op. Die van ons is iets lichter enzo. Het kleine raampje kan open. Daarnaast hebben we een raam wat ongeveer zo hoog als de deur is en een losse brievenbus.