Iemand verstand van dvd recorders?

Discussie in 'De lounge' gestart door CreaLinda, 13 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Afgelopen zomer heb ik zo'n ding gekocht van Phillips, met het idee om dat homevideo's die in de familie zijn van opa's en oma's op dvd te branden.

Ik kreeg 'm niet aan de praat.

Eigenlijk verder ook niet meer aan gedacht tot vorige week.

Maar wat ik ook doe hij blijft zeggen dat hij de disc niet kent.
    Ook als ik er een gewone dvd in stop met een gewone film die het op onze andere dvd-spelers (paystation 2 en ingebouwde in de tv) wel doet.

Opnemen doettie al helemaal niet.

Zou ik nou per ongeluk zo eentje hebben die eignelijk voor Amerika bestemd is? (ik heb begrepen dat dat dan andere versies zijn...)

Linda

2. Niet meer actief

hoi hoi, dat zou kunnen ja, je moet bij aankoop altijd erop letten dat hij voor europees gebruik is (kom even niet meer op de naam)
    maar in principe zijn de meeste dvd-recorders dat ook wel.

ander ding kan zijn dat de vakantie-dvd van je ouders in een extensdie is die niet wordt herkend door je dvd-recorder.

opnemen zou hij wel moeten doen verder, maar helaas heb ik daar geen verstand van (sorry)

anders kijk nog eens goed op de gebruiksaanwijzing, wellicht kan je hem nog ruilen OF is het ding echt gewoon kapot, dan heb je garantie.

3. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Heb je hem in de winkel gekocht?
    Als ik me niet vergis is een europese dvdspeler een Regio2 dvd speler.

4. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Hij zou het moeten doen als je hem in Nederland hebt gekocht. Wij hebben ook zo'n ding van Philips en die bleef de hele tijd vastzitten. We hebben hem teruggestuurd en hebben een nieuwe voor in de plaats gekregen. En die doet het wel.

5. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Ja hij is in Nederland gekocht. Gewoon bij de MediaMarkt.

Waar kan je zien of het een regio 2 speler is?

Er staat in het boekje dat dat idd de code is die dvd's nodig hebben, maar ik vrees dat ze een verkeerd apparaat in de doos hebben gestopt.....

Linda

6. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Je hebt ook plus- en min-dvd's. Heb je ze allebei geprobeerd?

7. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    ALs dat niet lukt, zou ik maar kijken of je nog garantie hebt en ermee teruggaan.

8. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Hij moet in principe alle dvd's kennen. En die lege die ik gekocht heb heb ik erbij gekocht en nog gevraagd of het kon...

Nou ja, ik ga er in m'n verlof maar eens mee terug.

Linda

Deel Deze Pagina