de geur van een kaarst die net is uitgeblazen de rook die daarvan vrijkomt vind ik echt zalig ruiken mmmmm denk dat ik hier een kaarsje aansteek nu
Ik vind de geur van garages echt zoooo heerlijk! mmmm..en van stenen! Af en toe ga ik gewoon ff lekker snuffelen in onze garage....zo'n heerlijke lucht! Beetje aan de stenen snuffelen enzo...hangt nu ook beetje verflucht/benzine lucht dat is ook wel lekker maar lijkt me niet zo gezond dus houd ik het bij het begin van de garage, bij het snuffelel aan de stenen......erg he...maar: ik las pas in Kinderen of Ouders van Nu dat er meer zwangeren vrouwen zijn die dit hebben, dus schaam ik me niet meer zo. Oja, zand! is ook heerlijk! tegenover ons zijn ze bezig om hun hele voortuin (is echt mega voortuin) te veranderen..momenteel ligt er nog veen zand en losse stenen..steeds als ik naar buiten kijk naar die tuin denk ik: mmmm.... (beetje gek wel he, haha) Liefs Sylvia (die nu weer op het goede idee komt weer even te gaan snuffelen haha)
ik vind bezine ook lekker ruiken. en verf vind ik ook leker ruiken. en de was ie net uit de machine komt. zelf gemaakte vannile pudding ruikt supper lekker er smaakt supper lekker. groetjes
Als het een tijd niet geregend heeft en er is een buitje gevallen. Dat vind ik dan wel lekker ruiken. Benzine vind ik idd ook niet echt lekker ruiken.
Toen ik zwanger was sabbelde ik aan de mouwen van mijn truien en aan washandjes.....vond die smaak van het wasmiddel zooo lekker! Kan die truien allemaal weggooien nu, ze zijn helemaal kapotgesabbeld.
@eliesje Klinkt stom maar mijn scheetjes stinken eigenlijk nooit. Ik heb van die stiekeme niet tsinkers, terwijl mijn vriend gewoon knetter scheten laat en de hele huiskamer vergast!
Versgemaaid gras (ruik het nu ook, vriendlief heeft net het gras gemaaid ) en de geur van een net uitgeblazen kaars! Heerlijk, kan er echt boven gaan hangen hahahaha!
Jaaaa hier ook vers gemaaid gras.. heerlijk.. Of de geur die in een bos hangt met een boswandeling en dan alleen in de lente of herfst!
Koffie vind ik heerlijk ruiken als het in een pak zit. Niets vreemds aan zou je denken, maar feit is wel dat ik mijn hele leven al geen koffie lust.. Sommigen zeggen dat je het moet leren drinken, heb het al zooo vaak geprobeerd, maar ik lust het nog steeds niet.