-de geur van een oliebollenkraam; -de geur van net gemaaid gras; -de geur van pas gewassen wasgoed; -de geur van een regenbui, vooral als het heel warm geweest is; -de geur van versgebakken brood; -de geur van bleekmiddel. Dat was het wel zo'n beetje denk ik. Uhm tja, daar kan ik mij geen voorstelling van maken...
De geur van regen na zon........ ik krijg dan geen adem! Mn strot slaat ervan dicht ofzo, maar kan er echt niet tegen
Ik vind detol ( dat desinfecterende spul ) echt heerlijk ruiken , ik poets er ook mee ... Die zoute sticks als je erover likt en dan ruikt , is ook echt lekker ...
Wasverzachter! Niks vreemd aan zou je zeggen? Nou...we hebben het hier niet alleen over ruiken maar ook proeven! 8) Als klein meisje kon ik uren bij het wasmiddel-vak staan bij het boodschappen doen..flesjes openen..ruiken..vinger erin en proeven! Heerlijk! Ik heb zelf ooit een keer een fles half leeg gedronken thuis, gelukkig kwam mn mamsie op tijd de waskamer binnen...! Gelukkig ben ik over die tik heen gegroeid..maar heel af en toe heb ik nog wel eens de neiging..hou het dan alleen bij snuffelen!
- dethol - chloor - benzine - stickerverwijderaar - lijm - kit - verflucht - komkommer - vers brood ( dochter van een bakker) - tommy girl - cola - spa rood
DE fabriek op de A2, in het bos na de regen, schone was met wasverzachter, kruidenpotjes, aarde(grond), dethol, bezine, geurolie, sigaren, nieuw plastic, rozen, honing, hout, verf, en boeken. daar snuffel ik vaak aan
Ik vind de geur wat wiet lekker ruiken (vroeger smaakte het ook lekker trouwens ) Ook de geur van pas uitgeblazen kaarsjes doen het hier goed. En net gewassen was.... HEEEEERLIJK!