Inderdaad 50 keer per week van stemming wisselen! Huis gezellig maken met kaarsjes, hebbedingetjes etc. Ook graag zeiken over dingen die helemaal niet belangrijk zijn... Gun mezelf niet echt de tijd meer om uitgebreid te gaan lopen tutten. Ook niet zo veel tijd meer voor trouwens. Af en toe wel lekker maskertje op, wenkbrauwen mooi laten epileren en smeren met make-up. Voor de rest eigenlijk helemaal geen bijzondere, typische vrouwendingen.
Je bent niet de enigste kaatje.... Ik hou daar ook niet van hoor... Ik ben meer van, autoprogramma's kijken, motorraces, motor rijden (racer) enz....
Lekker optutten, haren doen, als het kan nagels lakken enne leuke kleren aandoen hoewel ik nu merk dat bijna niets me past door mn buik maar toch mezelf lekker erin wringen, who cares. Verder lekker gezellig een meidenavond met leuke sfeerlichtjes en veel lekkers op tafel! Maar doe dat eigenlijk meer met mn man Verder ben ik niet van de series kijken en shoppen. Hoewel ik t leuk vind om dingetjes te krijgen, of te laten kopen. Heb geen geduld met winkelen! Daarom vind ik t fijn om via internet te shoppen, da's wel HEEL LEUK!
Me mooi maken als we 'gewoon even naar de ikea gaan' Het huis mooi en gezellig maken Miepen over een lamp die een centimeter lager moet hangen Over 20 paar nieuwe schoenen nadenken Nieuwe kleren kopen ook al is me kast vol (gewoon te kleine kast!) En dan Friends kijken en dan over een babytje dromen