wat voor wasmand hebben jullie? welk merk?

Discussie in 'De lounge' gestart door hanna76, 16 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Hallo,

Ik zoek een aantal nieuwe wasmanden. Meerdere, zodat de vuile was meteen gesorteerd kan worden.
    En... ik wil goede, degelijke, handige wasmanden hebben. Liefst in de kleuren grijs/zwart of beige/wit (voor donkere en lichte was ;))

Hoeveel wasmanden raden jullie me aan?
    En welk merk wasmand hebben jullie en hoe bevalt die??

Groeten,
    Hanna

2. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik heb 1 ingebouwde wasmand in de badkamer, een groene gevlochten mand op de slaapkamer van mijn dochter en wijzelf hebben een blauwe plastica wasmand van Curver.

Ik vind het wel handig als iedereen een eigen wasmand heeft, anders blijf je zo heen en weer lopen (onze badkamer en eigen wasmand staan beneden).
    Ik heb zelf dus een wasmand voor 60 graden was in de badkamer, daar gooi ik ook ondergoed en sokken bij. De rest is voor kleding van 30 en 40 graden.

3. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Ik heb gewoon 1 wasmand! Alles op 1 hoop en als ik ga wassen sorteer ik het wel! Vind die dingen zo in de weg staan dat 1 meer dan genoeg is!
    hihihihi
    Die ene is trouwens geen merk, gewoon een grote ronde rieten mand met deksel!

kus miek

4. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    ik heb er 2 van de ikea, zo'n zak in een rek op wielen, zwart en wit, een voor de gekleurde was en een voor de witte :D

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik heb op de douche een van ikea staan met z,n witte plastiken zak daar doen we alle handoeken in en op de kamer waar de kleedkasten staan daar staat er ook een war we de gewone kleding in doen. En beneden in het washok staat er een voor de vaadoekjes/theedoeken enz.

6. upc

upc Niet meer actief

Ik heb er 2. Een voor de witte en 1 voor de donkere. Nu nog 1 voor de bonte maar gezien mijn man kleurenblind is ( hij kan tenminste niet zien dat rode was niet tussen witte was hoort :) ) kan ik het net zo goed in 1 mand gooien.

7. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik heb er 3.
    1 voor spijkerbroeken, 1 voor gekleurde was en 1 voor de witte was :)

8. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    Ik ben eens gaan tellen
    1 voor donkere was
    1 voor witte was
    1 voor gekleurde was
    1 voor handdoeken enz
    en nog een voor sokken deze is met afsluitbare deksel o
    dat ik het niet zo fijn vind als de sokken tussen kleren ligt
    nu bedenk ik me zijn wel erg veel manden
    en op zolder staan er nog 2 maar die zijn om de schone was in te doen om mee naar beneden te nemen

9. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    gewoon 1 van de blokker en 1 van de action, gewoon plastic. Zal wel curver ofzo zijn

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik heb ook nog 3 cuver wasmanden trouwens haha maar dat zijn transport manden zeg maar. Om van boven naar beneden te sjouwen met de was

11. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ik heb 2 wasmanden die je makkelijk op je heup kan dragen, bij blokker gekocht, 1 voor 30 graden was en 1 voor 60 graden was.

12. siets

siets Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.235
    1.687
    113
    Leiden
    Wij hebben op onze slaapkamer 2 manden staan. Van die hoge vierkante manden van gevlochten band met deksel (Gamma geloof ik). Een zwarte voor de donkere was en een lichte voor de lichte was (dat snapt zelfs mijn man!).
    Om natte was vanuit de machine naar het droogrek te brengen en weer op te ruimen gebruik ik van die opklapbare boodschappenkratten, vind ik erg handig, want ze nemen weinig ruimte in en ik berg ze op achter de wasmanden.

13. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

hier 2 ingebouwde wasmanden, 1 voor 60 graden was, en 1 voor 30/40 graden was.
    die verdeel ik weer onder zwart, wit, gekleurd en vaak ook nog donker en licht gekleurd.
    een heupwasmand van de blokker om te vervoeren. erg handig, alleen op onze smalle trap moet ik hem recht voor me uit dragen.

ik vind het zelf nog vrij lastig met de was. ben zo bang dat dingen verkleuren!
    voor de kleine heb ik bijvoorbeeld een blauw shirt met daaraan vast zittende witte mouwen, die doe ik dan niet bij zijn rode shirt! anders worden de witte mouwen toch roze?! of letten jullie daar niet zo op?
    doen jullie zwart ook apart?

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

Uuuh ik heb er 5... Wij hebben 2 badkamers waar 1 staat. Bij de kleine op de slaapkamer staat er 1 en bij ons 1. En 1 reserve.
    Ik heb zwarte en witte. van dat gevlochten spul met deksel. Bij de Hema toen eens gekocht. Zijn erg mooi!
    *edit* deze: HEMA - wonen - badkameraccessoires - luxe wasmand textiel

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik doe trouwens een donkeren was, bonte was en een witte was.
    Ben niet zo moeilijk. Als ik een restjes was heb gooi ik de bonte en donkere gewoon door elkaar heen op 40 graden. Er is nog nooit iets verkleurd.

16. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    ik heb een dubbele wasmand met 2 zakken op een standaard op jamie zn kamertje. op de ene zak staat white en de andere dark, dus zijn was is meteen gesorteerd als het in de machine gaat. je kan de zakken er apart af tillen met een handvat, erg handig! en wij zelf hebben een zilveren brabantia wasmand met een zak erin, ik sorteer onze was meestal als de mand vol is, dan gooi ik alle witte was bijv. in zo'n plastic wasmand en neem het mee naar de wasmachine. de donkere was gaat weer terug in onze wasmand. die plastic wasmand gebruik ik alleen om de vieze was naar de machine te brengen en om schone was weer naar het droogrek te brengen. verder staat ie leeg op de logeerkamer tot ik hem weer nodig heb.

17. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Wat hebben sommige een hoop wasmanden zeg hihi

Wij hebben er 1tje, een plastic ding van curver en die staat op de trap naar zolder. Daar gooien we allemaal de vuile was in en als we naar zolder gaan nemen we hem mee, daar staan de wasmachine en droger en dan zoek ik alles uit.

18. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    Wij net zo.. en 1x in de maand gooi ik zakken mee in de was!

19. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hahah ja dat d8 ik net ook!

wij hebben gewoon 1 wasmand daar gooien we alles in, als ie vol zit zoek ik hem uit.

en ik heb doe een witte was, gekleurd 60gr en gekleurd 30/40 gr.

doe eigenlijk nooit zwarte of bonte was apart...

20. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik heb ook een heleboel wasmanden.
    in de douche staat er eentje, op alyssa dr kamer staat er eentje en in de bijkeuken (bij de wasmachine).
    verder heb ik nog 2manden voor de gevouwen was zodat alyssa dr kleding niet tussen die van ons ligt.

ik sorteer hier alles pas als het de wasmachine in gaat.

liefs doris

Deel Deze Pagina