nou vandaag hebben we geken voor een 2 de hond. ik wilde een graag een grote hond maar er komt nu toch een jack erbij. nu moeten we kiezen of een zwart witte of een bruin witte?(we hebben al een zwart witte) maar helemaal moeilijk is de naam. wat past erbij lucky mika en binky? weten jullie iets en welke kleur zouden jullie doen?
Ik zou een bruin-witte dan heel leuk vinden. Maar wordt het een mannetje of een vrouwtje? Voor een mannetje vind ik Tarzan wel leuk, al denken sommigen dan meteen aan iets anders Onze hond heette Apollo, past ook niet echt in het rijtje he? Voor een vrouwtje vind ik Lola of Lulu ook wel leuk. Maar ja, is heel persoonlijk he. Onze katten thuis hadden ook altijd van die achtelijke namen (Beb, Bab, Bobbie, Dikkertjedap, Klaasvaak en Dikkiedik) 8)
Onze honden heten Beertje en Cosmo.. krijg er altijd erg leuke reacties op! Ik zou gaan voor een bruine.. Heb je straks 4 honden?
Ik heb drie poezen,en die heten Ginger Luna en Saar..misschien een idee qua namen als het een teefje is,en ik zou de bruin witte ook leuker vinden!
persoonlijk zou ik dan ook voor een bruin-witte gaan....en een naam ja ligt er indd aan of het een reu of teef wordt mijn orige jack teefje heette Jessy....mijn bullterrier reu heette murphy en dan had ik nog am staffords 2 teefjes en een reu die bij roepnaam Bullet, Scar en Baby heetten...... is het een jack met stamboom of niet zowel dan kan je de naam ook aanpassen op de stamboon naam....
nee 2 honden en 2 katten het word trouwens een reutje. @skatje die van mij kwam al met bob, en ja een bruinwitte zei ik ook al maar ja je weet hoe hij is (tegendraads hahaha)
Bob he? Hmm. Goh, waarom verzinnen mannen toch altijd van die saaie of domme namen? Als het aan die van mij had gelegen, had onze zoon misschien wel timmy geheten Het enige waar je op moet letten, is dat de naam niet ongeveer hetzelfde klinkt als de namen van je andere dieren. Honden luisteren naar de klank dus een zo anders mogelijke naam is het beste.
Die van ons heet Levy (die naam had ie in de kennel al gekregen), is ook een jack russell (wit-bruin, mannetje)
Google? Zo heet een hond van een vriendin van mij. Zelf waren wij gisteren in 't asiel wezen kijken en daar zat een "Floepie", vond ik ook wel een grappige naam!
voor een mannelijke JackRussel vind ik het altijd leuk om een dreigende naam te geven. Alsof er een Megagroot gevaarte aan gaat komen. Terror ofzo Onze Jackrussel teef heet trouwens Bubbles(van de powerpuff girls)
Hihi ik vind het juist leuk om dieren echt van die mensennamen te geven. Dus Jeroen, Kees, Jaap, Willem en als het een vrouwtje is "Mevrouw Jansen" of gewoon Linda ofzo hihi.