Is dat zo? Ik dacht dat er zelfs in Nederlands kraanwater heel soms kleine restjes medicijnen kunnen zitten (maar dan niet zo erg dat het schadelijk is).
Spa water komt uit een bron bij spa. Dat moet gecontroleerd worden op uit mn hoofd zeven punten. Kraanwater op zeventig. Kraanwater zou altijd goedgekeurd worden als bronwater, bronwater absoluut niet als kraanwater. Een aantal jaren geleden werd bronwater zelfs afgeraden als water voor flesvoeding omdat de hoeveelheid zouten en mineralen sterk kan verschillen en er van sommige een overdosis kon ontstaan. Buiten dat is het drinken van bronwater veel milieuvervuilender. Denk aan het maken van de flesjes, het transporteren en de hoeveelheid plastic afval. Google maar eens. Tig bronnen die het bevestigen. Drink geen water uit plastic flessen
ik drink gewoon kraanwater. Maar eigenlijk ben ik een theeleut (drink geen koud water als ik thuis ben) dus wel gekookt kraanwater dus. Als ik de deur uit ga en weet dat ik langer dan een x aantal uur van huis zal zijn neem ik overigens wel een flesje water mee.. gewoon goedkoopste dat er verkocht wordt. Soms doe ik ze na gebruik nog 1 keer vullen met kraanwater voor hergebruik.
Wij hebben water dat uit het 'tapsysteem' van onze frigo komt, dat drinken wij altijd, lekker fris ook!
Ik drink eigenlijk altijd kraanwater, vind ik lekkerder dan water uit flesjes. Als we bv. een dagje weggaan dan neem ik wel flesjes water mee (de goedkoopste van de lidl). Maar het meest drink ik groene thee, wel gemaakt met kraanwater.
Kraanwater. Maar het ligt er aan waar ik ben, als ik bij mijn schoonzus ben dan niet (Overijssel) dat water vind ik niet lekker.
Gaf trouwens de kinderen hun flesjes niet met kraanwater maakte de flessen aan met barleduc water tot een week of 15
Ik koop vaak 6 packs mineraalwater en die vul ik dan weer met kraanwater wanneer deze leeg is. Na een week een nieuw flesje. Voorkeur gaat uit naar mineraalwater van Aldi of Evian.
Thuis en op mijn werk drink ik kraanwater, maar in de auto hebben wij altijd flesjes van de Lidl liggen voor onderweg.
Ik heb op kantoor een Dopper staan, die wordt meerdere keren per dag gevuld met kraanwater. thuis ook altijd uit de kraan. of licht bruisend uit e fles (lichtgroene etiket van Lidl)
Ik heb ook een Dopper die ik iedere keer vul. Flesjes uit de supermarkt vind ik zonde van het geld, en zijn zeer slecht voor het milieu. Mocht je het water uit de kraan niet lekker vinden, dan kun je altijd nog een waterfilterkan kopen. Kosten zo'n 20 euro...die heb je er zo uit. Zeker als je dagelijks meerdere flesjes drinkt.
Wij drinken ook kraanwater. ook toen de kinderen flesvoeding kregen gewoon uit de kraan. volgens onze kraamhulpen was dat ook beter. vind het ook lekker. in de zomer bij een dagje uit koop ik wel eens wat flesjes. zoon vind het ook leuk om buiten met een flesjes water te lopen. en die vul ik daarna weer met kraanwater.