Gefilterd kraanwater! Anders smaakt het hier naar chloor... Maar even door de filterkan en het is prima te drinken. Staat het ook gelijk koud.
Ligt er ook een beetje aan waar in Nederland vind ik. Ik vond het kraanwater in Delft bijvoorbeeld niet te drinken. Blegh
Lekker kraanwater. Als ik eens water moet kopen dan Evian of Chaudfontaine, maar zeker geen Spa Blauw, wat een bocht is dat.
Het meeste kraanwater, maar ik koop wel de flesjes water van AH Basic, omdat ik de flesjes zo handig vind Die vullen we dan een aantal keer opnieuw met kraanwater, tot ze stinken of het water niet meer lekker smaakt.
Eigenlijk altijd kraanwater (woon in Groningen), vind het water hier lekker. Mijn vriend vind het stom dat ik zoveel water drink uit de kraan, maar ik zie niet in waarom ik water zou kopen in de supermarkt.
Kraanwater meestal. Maar wat ik ook heeeeerlijk vind is spa groen (marie-henriette). Of van een ander merk, dat maakt me niet uit. Maar de minder heftige bubbels. Ooohh dat drink ik veel makkelijker dan gewoon plat kraanwater.
Waar ik woon kan je prima kraanwater drinken maar het heeft echt een chloorsmaak, daarom hebben we altijd volvic of evian, die ik groot inkoop als er een aanbieding is zoals 1 pak van 6 kopen, 1 pak gratis, want het is wel best duur water.
Hier ook gewoon kraanwater, of calorievrij water met prik en smaak. Een waterkan is echt een aanrader, deze wil ik ook nog wel aanschaffen. Je proeft heel goed tussen het gefilterde en ongefilterde water. Het gefilterde water proeft zacht en zuiver.
Ik drink ook gewoon kraanwater. Heel soms onderweg een flesje. Als je in Utrecht woont, zou ik ook geen Bar le duc kopen... dat komt daar namelijk uit de kraan De bron waar bar le duc uit komt wordt ook gebruikt door het waterleidingbedrijf. Waar ik zit heb je duinwater, is ook geweldige kwaliteit. Een flesje bronwater bijvullen kun je overigens maar een paar keer doen, je krijgt de bacteriën er anders niet goed meer uit. Een bidon kun je natuurlijk wel bijvullen en in de afwasmachine mikken oid.
Flesje bronwater steeds opnieuw vullen is idd niet gezond. Helemaal niet als het geen BPA-vrije fles is. Ik las laatst een test van bidonnen die ze bij mensen onder uit de sporttas hadden geplukt (daar woont de bidon van mijn man ook) en ieuw, ieuw, wat zaten er allemaal vieze bacterieën in!
ik drink water uit de kraam, soms haal ik weleens een 6pack kleine flesjes bij dirk of ah, meestal als iemand bv ziek is ofzo en idd als we lang onderweg zijn, en in de zomer, en dat vullen we met kraan water,
Ik drink kraanwater, en mijn meiden Evian uit een kinderformaat flesje. Maar als die leeg is dan vul ik die later ook gewoon weer aan met kraanwater. De enige reden dat ik die flesjes koop is omdat ze praktisch zijn voor de meiden