hier in nieuwegein ziet het er grijs, grauw en mistig uit ik wil het voorjaar, zon, warmte, bloempjes enz
rotterdam is het kutweer ! ook op zijn rotterdams gezegt. ! ik wil zon ik moet dalijk buiten staan fouilleren
Ik heb de gordijnen nog dicht want we komen NET uit bed. Niet normaal he, zo laat..... Maar door de gordijnen heen zie ik volgens mij een zonnetje.
Het ziet er redelijk koud uit, beetje grijs. Maar heb net een raampje open gezet en volgens mij valt het mee...Alleen staat er op mijn thermometer 2 C, haha. Das best fris.
Het is de hele dag al grijs somber weer en het lijkt erop dat het nu een beetje miezert. Maar de sneeuw verdwijnt nu wel eindelijk een beetje.... Daar ben ik wel blij om. Ben het meer als zat.
Hier de hele dag al grijs en grauw en regen achtig, net wel een half uur zon gehad dus heb letterlijk een half uur in de zon gezeten met mijn kop koffie ... heerlijk ...
Gatver, het sneeuwt weer. Net als we straks 2 uur moeten rijden naar Gelderland. Kan iemand me vertellen of het in Gelderland ook sneeuwt?
Hmm zit net de vooruitzichten te kijken, morgen laatste keer vorst en dan 2 weken boven 0 en véél regen. Bah..
hier een strak blauwe lucht als ik naar boven kijk ... zou het dan een heerlijke zonnige dag worden.. ? I HOPE SO !
lig net in bed... en vind het toch verdacht licht in de kamer.. durf bijna niet te kijken.. jahoooorr weer wit.. moet eerlijk zeggen dat ik er helemaal klaar mee ben.. kan ik weer alles lopend doen.. wordt hier namelijk helemaal niet gestrooit.. (alleen grote wegen) en ben een beetje bang om met de auto terijden.. en met de fiets hoef je het niet te proberen heb dan wel zon beachcruzer met van die dikke banden maar vind het zonde als die beschadigt
Hier niet wit, maar een mooie blauwe lucht met zon. Zal eens een foto maken. Waar heeft het gesneeuwd dan?
Nou haha de zon zie je niet echt, maar die schijnt, maar t is wel koud hoor... Brrrr.... Bekijk bijlage 52929
hier is het grauwig, zonnetje wil graag doorbreken, maar heeft er moeite mee.. verder heeft het heel ietsjes gesneeuwd vanmorgen.