Mooi wit met een zonnetje! Lekker. Zo direct zal ik dat gaan missen, gezien het weerbericht. Lekker veel regen BAH.
hier is het zonnig, erg warm en 31 graden. lig in mn strandstoel in de tuin met mn bikini aan en een heerlijke cocktail in mn hand. * schrikt wakker , kijkt nara buiten en beseft dat ze droomt. grijs, koud wel droog*
vanmiddag scheen bij ons de zon naar binnen en toen mijn dochter ging slapen en mijn man was te werk ben ik midden op bed met de zon op mijn gezicht heerlijk in slaap gevallen dromend over mijn vakantie naar curacou
Het is hier heerlijk weer! Strakblauwe lucht, net iets onder nul, en heel veel kwetterende vogeltjes buiten Ik voel de lente!!!!!!!
hier was het vanmorgen stralend weer, zon en strakblauwe lucht, nu grijs, somber en nat maar in ieder geval geen sneeuw! ****afkloppen****
Vanmorgen om 9 uur was het frisjes, maar wel lekker. Ben lekker gaan wandelen door het park met de kleine man.
Het was vandaag een heerlijke dag. Heb vanmiddag wel langer als een uur getuinierd. De tuin ziet er weer netjes uit. Was ook wel nodig. Heb echt genoten van het lentezonnetje.
In het Hoge Noorden: vanmorgen scheen de zon. Vanmiddag niet en het heeft geregend en het is bewolkt en erg somber. Bah!