Wat voor wekker geluid gebruik jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door RosaLynn, 14 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.302
    2.577
    113
    begin de dag met een dansje. Lekker ubervrolijk!

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Mijn kinderen... (mijn zoon die naar de wc gaat rond 7:00) Ik zet geen wekker

3. Within

Within Niet meer actief

Ik heb het nucleaire alarm ^^ verschrikkelijk irritant maar ben wel meteen wakker.

Manlief heeft er 2, eerst word ik rustig wakker met harpmuziek en vogeltjes die steeds harder gaan, en 5 min later wat op dat moment bij Giel Beelen in z'n show zit.
    Ik word echt altijd wakker van zijn wekkers, maar slaap daarna gewoon verder.

4. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb mn tilfunctie als alarm, ik kan echt geen geluid op dat moment van de dag verdragen hoor haha, ben ik chaggo voor de rest vd dag!

en het liefst moet dat ding ook zo snel mogelijk uit anders word ik ook kriegel hahaha

maar ik heb eigenlijk maar 2 dagen dat ik nu mijn wekker nodig heb want dan moet ik echt gaan werken zegmaar, en 1 dag daarvan moet ik vrij vroeg uit bed 6.15 en dan word ik wel vaak van mn wekker wakker, de andere dag ietsje later maar dan ben ik vaak al wakker door de kids.

de andere dagen gebruik ik geen wekker want de kids zijn toch al rond half 7 wakker haha of eerder als het tegen zit :)

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

Hij moet wel iets meenemen met een paar nullen ;)

6. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
  7. A2CA

A2CA Niet meer actief

Ik heb het liedje van florida, whistle en ik word meteen wakker maar dat word ik vanalles.

8. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Gewoon radio.. Ik haat elk bliepje of tiedeltje en elke dag het zelfde liedje zorgt uiteindelijk na een week of twee voor een rothumeur bij het horen er van.

9. Ik ben verliefd

Ik ben verliefd Fanatiek lid

26 apr 2011
    1.576
    0
    36
    NULL
    Buitenland
    Mijn wekker is Jochem Myjer die heel hard begint : Wakker worden wakker worden wakker worden :D Ik ben gelijk wakker en rechtop in mijn bed :D

10. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    de kinderen :D ik zet eigenlijk nooit een wakker

11. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Had een radiowekker met het geluid van type Luchtalarm (de buurman wist hoe laat ik op moest staan, want hij zei er wakker van te worden)

Nu een andere wekkerradio, die begint met zachtjes tuut tuut tuut en dat gaat dan zachtjes aan harder.

12. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.979
    136
    63
    Mijn wekkerradio gaat aan op de radio (edwin evers, 538). Tien minuten later gaat mijn telefoon af met Wakker worden van Jochem Meijer. Maar vaak is zoonlief al wakker.

13. Steph80

Steph80 Bekend lid

26 apr 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
  14. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    zet zelf bijna nooit mijn wekker puur omdat ik uit mezelf wakker word maar als er een wekker afgaat is dat die van vl .......maar dan zit ik dus met mn haren rechtop in bed , hij heeft namelijk een hardstyle nummer als wekker om 04.00 s' ochtends

15. steenbokje83

steenbokje83 Bekend lid

20 jun 2011
    589
    0
    0
    West-Vlaanderen
    Ik heb een harp geluid op mijn telefoon als wekker. Rustig wakker worden dus ;)

Deel Deze Pagina