Ik heb het nucleaire alarm ^^ verschrikkelijk irritant maar ben wel meteen wakker. Manlief heeft er 2, eerst word ik rustig wakker met harpmuziek en vogeltjes die steeds harder gaan, en 5 min later wat op dat moment bij Giel Beelen in z'n show zit. Ik word echt altijd wakker van zijn wekkers, maar slaap daarna gewoon verder.
ik heb mn tilfunctie als alarm, ik kan echt geen geluid op dat moment van de dag verdragen hoor haha, ben ik chaggo voor de rest vd dag! en het liefst moet dat ding ook zo snel mogelijk uit anders word ik ook kriegel hahaha maar ik heb eigenlijk maar 2 dagen dat ik nu mijn wekker nodig heb want dan moet ik echt gaan werken zegmaar, en 1 dag daarvan moet ik vrij vroeg uit bed 6.15 en dan word ik wel vaak van mn wekker wakker, de andere dag ietsje later maar dan ben ik vaak al wakker door de kids. de andere dagen gebruik ik geen wekker want de kids zijn toch al rond half 7 wakker haha of eerder als het tegen zit
Ik heb deze heel lang gehad: TURISAS - Battle Metal 2008 (OFFICIAL VIDEO) - YouTube En deze: FINNTROLL - Trollhammaren (HIGH QUALITY) - YouTube Nu heb ik deze: Ill Niño - What Comes Around (album version) - YouTube Word er elke keer helemaal vrolijk wakker van
Gewoon radio.. Ik haat elk bliepje of tiedeltje en elke dag het zelfde liedje zorgt uiteindelijk na een week of twee voor een rothumeur bij het horen er van.
Mijn wekker is Jochem Myjer die heel hard begint : Wakker worden wakker worden wakker worden Ik ben gelijk wakker en rechtop in mijn bed
Had een radiowekker met het geluid van type Luchtalarm (de buurman wist hoe laat ik op moest staan, want hij zei er wakker van te worden) Nu een andere wekkerradio, die begint met zachtjes tuut tuut tuut en dat gaat dan zachtjes aan harder.
Mijn wekkerradio gaat aan op de radio (edwin evers, 538). Tien minuten later gaat mijn telefoon af met Wakker worden van Jochem Meijer. Maar vaak is zoonlief al wakker.
Ik gebruik m'n telefoon als wekker en dan het nummer Xibir van Dimmu Borgir: Dimmu Borgir-Xibir - YouTube
zet zelf bijna nooit mijn wekker puur omdat ik uit mezelf wakker word maar als er een wekker afgaat is dat die van vl .......maar dan zit ik dus met mn haren rechtop in bed , hij heeft namelijk een hardstyle nummer als wekker om 04.00 s' ochtends