Wij hebben een pensionstalling voor paarden en maken paarden zadelmak.We geven ook les. Daarbij werk ik 24 u per week in Blokker(maar ik wil nu iets anders zoeken om na mijn zwangerschapsverlof dichter bij huis te werken)
Juf van groep 3! Is op dit moment echt heel zwaar, ben ontzettend moe na een dag werken. Morgen heb ik een gesprek waarvan ik vrijwel zeker weet dat er gehuild gaat worden. En ik ben zelf een beetje overemo op dit moment, dus dat wordt nog leuk. Maar ondanks alles heb ik echt de leukste baan van Nederland! Linda
Ik ben apothekers-assistente. Ik werk nu 6 jaar in een apotheek en vind het nog steeds leuk afwisselend werk.
Ik ben manusje van alles op mijn werk, maar doe voornamelijk salarissen, personeelszaken en kwaliteitsbeheer. Ik werk 20 uur per week.
Whahaha ik kom echt niet meer bij zeg! Hihihihihihihi Maargoed, hier ook een typgeit Tel/rec/adm...net dus een vast contract gekregen dus helemaal happy! Tis een bouwkundig bureau...erg leuk!
Groepsleidster bij moeilijk opvoedbare jongeren met een lichte verstandelijke handicap. Ik vind het geweldig werk en doe het nu ongeveer 8 jaar.