werk/activiteitenbegeleidster voor mensen met een lichamelijke handicap en/of niet aangeboren hersenletsel. (na m'n verlof voor 24 uur) We hebben een eigen snackbar, waar ik bijspring. En nu is natuurlijk mijn belangrijkste taak moeder zijn van Ted!
Ik werk voor mezelf, k'heb een eigen bedrijf in Marketing, Promotie, Concepts, Organisatie & Entertainment en geef (normaliter) s'avonds nog een paar uur aerobic les.. Nu staat alles even op een laag pitje, ivm zwangerschap, BI en chronische bijholte ontsteking maar na de zomer ga ik weer lekker aan de slag en hoop ook snel weer een paar uur les te kunnen geven als ik van die CBO af ben..
ik werk in de nachtdienst van een verpleeghuis als verzorgende IG. voor onze dochter er was 27 uur per week dus 6 nachten werken 8 dagen vrij en nu sinds kort 18 uur per weer dus 4 nachten werken 10 dagen vrij
ik ben ook een typgeit ik zit op de boekhouding van de lokale politie van Antwerpen. ik doe de facturatie (uitgave) en ben ook backup voor de lonen en de wedden. doe dit sinds 1dec 2005
Ik werk als assistent-aangiftemedewerkster op een belastingadvieskantoor in Amsterdam. Ik ben daar het aanspreekpunt voor de omzetbelasting en de loonbelasting.
Ik geef Engelse les op een middelbare school in Amersfoort, maar geniet nu nog van ouderschapsverlof. Begin pas in september weer.
Sales verantwoordelijk bij een groot IT bedrijf, ik ben verantwoordelijk voor enkele grote klanten, hun projecten en uiteraard onze omzet. 40+ baan
Ik ben groepsbegeleidster op een groep jong volwassenen met een verstandelijke beperking. Ook doe ik wat extra dingen zoals de planning. Ik werk 28 uur per week. En doe dit werk al 5 jaar. (Ben ook 2 keer tijdelijk zorgcoordinator geweest i.v.m. zwangerschapsverlof van collega's.) Groetjes Miep