Hey Mensi ook bij DE APPIEEEE! Ik ook 20 uur per week. Doe lekker worstjes en kaas snijden.(za) Ik sta nu veel op de brood afdeling lekker te bakken. En wat zijn we weer verwend he door onze baas Groetjes Lover
Ik werk op het leukste kart & bowlingcentrum van Noord-Nederland! Ik doe er een beetje van alles. Ik zit in een team met nog 6 anderen en we doen administratief en secretarieel werk, we doen alle boekingen en reserveringen en de bijbehorende debiteurenadministratie en organiseren (bedrijfs)feesten. Echt een superbaan!
Ik ben verzorgende in de thuiszorg Dit doe ik al weer bijna 6 jaar, en heb al best lang dezelfde vaste clienten. Dit houdt in: Huishoudelijk werk, mensen vermaken, boodschappen doen voor / met ze, een luisterend oor....en dat is het geloof ik wel zo'n beetje. Moet toegeven dat het huishoudelijke gedeelte nu best pittig wordt Maarja, nog ff volhouden
Net nieuw op het forum. Sinds 2 april mijn baan in de verstandelijk gehandicapten zorg opgezegt. We hebben nu bijna drie jaar een eigen bedrijf in glasgraveren, en deed dit voorheen naast mijn baan. Nu dus fulltime, daarnaast werk ik in de netwerkmarketing. Heb moeite met stil zitten Groetjes DeeDee
logopedist bij verstandelijk gehandicapten kids en volwassenen. ERRUG leuk, wil niks anders meer...doe het al vanaf 2003
ik ben servicemedewerkster bij shell (tankstation) ontzettend leuk werk en hoop het nog lang te mogen doen liefs jose
ik ben intensive care verpleegkundige, maar door mijn BI ben ik gedeeltelijk afgekeurd, werk nu als medisch centraliste op de huisartsenpost.Na mijn verlof wil ik rustig verder kijken, voor iets wat meer aansluit bij mijn kennis en vaardigheden. Dit is nogal eenzijdig, en ben eigenlijk te hoog opgeleid. Maar nu even niet, ik geniet van mijn verlof
Ik ben kapster,maar ben alweer een tijdje werkeloos. Heb dit vak 11 jaar gedaan. Ben nu opzoek naar wat anders. Moet nu volgende week dinsdag op sollicitatiegesprek komen voor gevangenisbewaardster. Erg spannend ben al door de eerste test heengekomen.
Ik heb geen werk, want ik studeer nog. hopelijk kan ik jullie in juli vertellen wat voor een baan ik heb