Ik werk sinds 6 jaar als docente dierverzorging op het MBO. 32 uur per week. Heel erg leuk om te doen!
Ik werk als begeleidster op een woonvoorziening met jongeren die een verstandelijke beperking hebben. Autisme en agressie komen ook veel voor. Een leuke uitdagende baan. Ik werk nu 32 uur. Wil als ik kinderen heb graag naar 21 uur. Lizzie
ik werk 2 dagen in de week bij etos en heb het echt super naarmijn zin! mijn dochter gaat 1 dag naar de creche en de andere dag past mijn schoonmoeder op!
ik ben secretaresse van de manager van de afdeling I&a (alles wat met ict, ed temaken heeft) bij een Psycho medisch centrum in Den Haag
Ik werk inmiddels alweer bijna 10 jaar in de horeca, ben nu echter bezig met een avondopleiding Secretaresse. Nog 1,5 week werken en dan met verlof! Heerlijk! Probeer in mijn verlof tijd alvast werk in de administraite te vinden..
Personal Assistant van de COO (Chief Operations Officer). Het bedrijf doet iets met financiele dienstverlening. Angelique
Ik ben vrachtwagenchauffeuse momenteel part time... dus wanneer er een spoedritje is ofzo dan word ik gebeld.,..
Ik ben lerares Engels op de middelbare school en op een HBO instelling. Ik geef op de middelbare school les aan eerste en tweede klassen basis, kader, tl (mavo) en havo en aan een examenklas tl.