ik geef les, vmbo met leerwegondersteuning, 4e klas. nu 0,6 fte, dat zijn voor mij 14 lesuren, 2,5 dag Zonder ouderschapsverlof werk ik 0,7 fte, 17-18 uur, 3,5 dag maar heb nog zeker tot de zomervakantie van 2011 ouderschapsverlof
tjee, word er depri van, al die goeie beroepen zeg.. ik ben bezig met een studie voor taxichauffeuse. de uren die ik ga werken zullen waarschijnlijk 32uur worden mocht ik een kindje hebben weet ik het nog niet
Ik werk 28uur als verzekeringsadviseur in de binnendienst, hiernaast ga ik binnenkort beginnen met de deeltijd studie HBO sociaal juridische dienstverlening (waarschijnlijk ga ik dan minder uren werken).
Ik werk 40 uur per week op een deurwaarderskantoor (dit na een opleiding HBO-Rechten). Eind dit jaar ga ik 38 uur werken en daarnaast de opleiding voor gerechts-deurwaarder volgen.
Ik werk bij verkeer en waterstaat als receptioniste 2 dagen En 2 dagen bij de reclassering ook als receptioniste/beveiliger. Totaal 32 uur
Ik ben momenteel fulltime aanstaande moeder hahha...wil na mijn bevalling een opleiding gaan doen en dan 1 dag per week werken op de dag dat mijn man thuis werk....Buiten die ene dag werken wil ik thuis blijven voor de kleine...
ik ben woonbegeleider in de verst. gehandicapten zorg. Ik werk met clienten met moeilijk verklaarbaar gedrag en agressie. Klinkt erger dan het is hoor! Ik werk gemiddeld 18 uur per week.
verpleegkundige in de gehandicaptenzorg. Zowel agressie, als psychiatrische problemen, ouderdom enz. Eigenlijk een zooitje bijelkaar geduwt omdat er ergens anders geen plek is voor ze. Ik werk 15uur in de week
Technisch beheerder/systeembeheerder (ICT) op een grote onderwijsinstelling, minimaal 40 uur in de week
Ik werk bij een overheids gokbedrijf , werk daar in de horeca, doe dit momenteel nog 32 uur straks ga ik na 24 uur als de kleine er is..
Ik werk als begeleidster op een jongerengroep met verstandelijke beperking en gedragsproblematiek.. 80%, dat is 28,8 uur per week. en ik studeer Orthopedagogische Wetenschappen, 3 avonden per week in Groningen. Binnenkort start ik met stage voor 27 uur per week.