Ga mijn opleiding opnieuw starten in maart. Spw Woonbegeleiding. Dit heb ik niet afgemaakt, en nu mezelf geschopt. Wou eerst journalistiek studeren, maar ik houd dat schrijven als hobby aan
Ik werk op de financiele afdeling van een kantoor. Werk 4 dagen van 9 uur, dus 36 uur in totaal. Ook ga ik op maandagavond van 20 uur tot 22 uur nog naar school.
Ik ben nu thuis bij de kindjes, maar ik wil graag weer wat gaan doen. Een opleiding en dan werken. Maar dat is echt een meerjarenplan.
Ik werk als 'office manager' op een klein kantoortje in de evenementenbusiness, nu 12u, binnenkort ga ik waarschijnlijk naar 16 en over een tijdje..geen idee, er zit in elk geval (door)groei in
Ik ben ambtenaar bij de gem DH en werk 24 uur, contract is 32 uur maar ik heb ouderschapsverlof nog 2 jaar en dan definitief 24 uur.
Ik ben adviseur aan de Raad van Bestuur van een ziekenhuis en werk tot aan mijn verlof 32 uur. Na mijn verlof ga ik tijdelijk 28 uur werken (ouderschapsverlof). Daarna kijk ik met mijn werkgever hoeveel handig is voor ons beide.
Ik werk bij een babyspeciaalzaak (BabyPLanet) als verkoopster. Nu nog 32,5 uur na mijn verlof ga ik 25,5 uur per week werken verdeeld over 4 dagen.
Ik ben docente biologie op een middelbare school. Ik geef les aan 1 T/H en 2 TL (12 lesuren per week, 2,5 dag) Mentor van een eerste klas en ik begeleid 5 cluster 4 leerlingen ( Autisme, NLD en een leerling met post traumatische stress klachten)
Ik werk als Verzorgende IG in de Herbergier. Dit is een huis waar mensen met geheugenproblemen onder begeleiding nog zo goed als zelfstandig kunnen wonen. Ik werk hier 32 uur per week.