Wil ik ook!!! Wat doe jij precies? Welke doelgroep, ik wil met kids! Werk nu op een kdv, 20uur pw. Voor ik kindjes had in een kindertehuis voor licht verst.geh. kinderen en kids met gedragsproblematiek. 36 uur pw.
Ik werk als Verzorgende IG in een verzorgings/verpleeghuis voorheen 32 uur na mijn verlof 24 uur op papier maar ik kom denk ik gemiddeld per week wel op wat meer uur uit...
Ik ben pedagogisch medewerker.. Op maandag en donderdag ochtend draai ik peutertjes en in de middagen BSO.. Nu nog 25 uur (3,5 dagen)en straks 19! (2,5 dagen..)
ik werk als groepsleidster op een medisch kinderdag verblijf. voordat ik kinderen kreeg altijd 28,8 en nu 1 dag in de week, maar hoef pas in juli weer te beginnen (ouderschapsverlof)
Op dit moment fulltime (alleenstaande) mommy! In september begin ik met de studie psychologie aan de universiteit.
Ik ben visagiste en haarstyliste (zelfstandig) en werkte voor mijn bekkeninstabiliteit zo'n 50 uur in de week. Nu 0 uur
Ik werk als operatie assistente. Ik werk nu 20 uur per week, maar ik heb wel nog mijn evt diensten en spoed oproepen erbij.
Wat werken hier veel mensen in de zorg of aanverwant Ik werk als personeelsfunctionaris en werk 24 uur per week (3 dgn).
Werk 24 uur (op papier dan) in een verpleeghuis als verzorgende niv2 (zonder diploma, ik mag dus eigenlijk niks doen) met bewoners die Alzheimer hebben of parkinson. Zit momenteel in de ziektewet.
Ik ben Helpende niveau 2,en werk ongeveer 15 uur per week nu.(aantal uur is verschillend omdat ik uitzendkracht ben) Hoop hierna nog op niveau 3 te komen,en als het ff kan de opleiding Verzorgende IG
Voor mijn kleine man volledige baan op Internationaal Detacheringsbedrijf Nu 24/7 aanspreekpunt/uitvoerende huishoudelijke betrekkingen