Ik ben psycholoog en orthopedagoog voor 32 uur per week. Het plan is om na de bevalling 24 uur te gaan werken.
Ik werk 32 uur als verpleegkundige in een psychiatrisch ziekenhuis. Vind mijn werk echt geweldig. Het voelt niet als werk maar als een aanvulling op mijn leven Ik voel me erg bevoorrecht dat ik op deze manier mijn geld kan verdienen (al is het niet veel )
Ik werk 2,5 dag als apothekersassistente in een openbare apotheek. Niet mijn droombaan, maar de mensen voorlichten over hun medicijnen is heel leuk. En zo is het genoeg afwisseling met de zorg voor mijn kleine ventje en het huishouden....
Ik werk bij de GGD op de afdeling Infectieziekte en Milieu, administratieve afdeling. Tevens werk ik op deze afdeling op de reizigersvaccinatie, SOA en TBC telefoonlijn. Dus alle telefoon betreffende deze zaken, afspraken inplannen en dergelijke. Ik doe dit 16 uur per week en soms een extra dag.
Werk in de horeca met veel nachtelijke uren, zo'n 30 uur per week. Ben wel op zoek naar iets anders momenteel.
Ik werk 22,5 uur (verdeeld over 3 dagen) als juridisch secretaresse op een notariskantoor. Ik ben wel op zoek naar iets anders, dus als iemand nog iets weet in de buurt van Leiden?
haha danku 8) werk 6 dgn.. vriendlief ook dus nog geen redenen om hele dagen thuis te zitten.. dan maar iets nuttigs doen
Ik ben gastouder met kvk werk met 3 kinderen van 10 weken, 4 jaar en 10 jaar. 6 soms 7 dagen per week en hele dagen inclusief nachten. Moet er wel bij zeggen dat de oudste 2 inmiddels bij mij wonen en we bezig zijn om hun pleegouders te worden De baby van 10 weken is tussen de 40 en 60 uur per week. (ik werk dus heerlijk thuis!) Liefs, Sam
Wow !! knap hoor! ik zou in no time op de grond liggen denk ik ik vond bloed afnemen bij een koe al eng .. terwijl ik wel altijd ziekenhuis dingen op tv kijk haha
Ik werk als kraamverzorgende, contract geeft aan dat ik 50% werk dat is zo'n 72 uur in de maand. Maar werk ongeveer 2 gezinnen in een maand en dat is zo'n 98 uur.
Wat een hoop van jullie in het 'mensenwerk' Ik ben kinderwerker en spelagoge in de crisis vrouwenopvang 28 uur per week...