Ik zit nu thuis. Mijn laatste baan was als maatschappelijk werker voor 24u. Was helaas een tijdelijke baan
eigen bedrijf samen met vriendlief uren verschillen meestal juni tot dec lange dagen en overwerken andere half jaar rustig halve dagen .. meestal tot uur of 3 4
Wat leuk! Heb ik ook gedaan Op het Groenhorst College in Barneveld Helaas totaal geen werk in te vinden, ja bijna-onbetaald-werk hahaha
Ik werk 38 uur p/w als technisch tekenaar. Na de bevalling ga ik terug naar 32 uur p/w, waarvan 8 uur thuis.
Ik ben management assistente P&O bij een psychiatrische instelling voor 40 uur per week Na de bevalling ga ik 1 dag minder werken, dus 32 uur per week. Kan helaas niet minder werken ivm werkdruk en inkomsten
Ik werk 2 dagen (16/20 uur) pw als planner in de kraamzorg. Daarnaast gemeenteraadslid. (nou ja, bijna)
Ik werk als DTP-er bij een zeefdrukkerij en werk 36 uur pw Daarnaast zo af en toe nog een paar uur voor een reklamebureau.
ik doe nu de opleiding tot fitnessdocent en eind mei doe ik examen.Daarna wil ik graag 20-24 uur gaan werken als fitnessinstructeur