Wat voor werk doe jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door Gerdatje, 25 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Hmmm, jij mss een tip voor me dan? Heb 2 jongens van (morgen) 20 maanden maar ze zeggen nog geen woord haha

2. ona81

ona81 Bekend lid

19 aug 2011
    844
    0
    0
    Heerlijk thuis geweest tot onze zoon 8 manden was,
    Tips genoeg! Je kan even eem pb sturen met de volgende info:
    Hoe vind je je het taalbegrip in alledaagse situatie
    Reactie op een verbale boodschap van jou
    Hoe is het gehoor
    Bij tweelingen komt jet wel eens voor dat ze een eigen taal ontwikkelen die alleen zij gebruiken, merk je dat ook
    Wat.doe je zelf al om taal te stimuleren
    En nog wat achtergrond info over aantal weken zwangersxjap

Alleen als je wil hoor, voel je niet verplicht ;)

3. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    ik ben brood en banketbakker maar voornamelijk banket.
    ik werk zo´n 8 uurtjes (1 nacht) per week voornamelijk voor de hobby en om erin te blijven. in die tijd is mijn man thuis, dus goed te combineren.

4. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Je hebt PB! Thnx!!!! :D

5. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik ben eigenaresse van een webwinkel met kindermerkkleding. ik verkoop dus alleen online... makkelijk te combineren in de middag en avond en als de kids naar school en opvang gaan! ideaal!

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.068
    2.203
    113
    Brabant
    Ik ben wijkverpleegkundige(thuiszorg) erg leuk en afwisselend. Alleen wel heel alleen:(

7. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ik ben voltijd student psychologie aan de universiteit Is prima te doen met een kindje, veel zelfstudie en weinig naar school. Alleen tentamen weken is vaak even stressen, maar dat heb ik er wel voor over. Daarnaast werk ik (nog) niet, hoop wel snel een bijbaantje te vinden die aansluit op mijn studie om zo wat werkervaring op te doen en de kans op een baan na mijn afstuderen te vergroten.

8. Foxter

Foxter Niet meer actief

Wij hebben een elektrotechnische groothandel met 2 vestigingen en sinds kort een motorbandenwissel bedrijfje voor erbij :)

9. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ik werk als coördinerend begeleidster in een woonvorm voor (licht) verstandelijk gehandicapten. 20-22 uur per week, onregelmatig. Als ik op de groep sta, is dat vooral in de avond/nacht of het weekend. Naast de uren op de groep, heb ik extra computertaken die ik vanuit huis.
    Doordat mijn man ook onregelmatig werkt, is dit prima te combineren met onze kleine man.

10. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Ik werk 24 uur per week als administratief/secretarieel medewerkster. Prima te combineren :)

11. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Ik was beveiliger bij de Ing in amsterdam..maar moest er mee stoppen omdat het niet meer te combinerenwas met de baan van mijn man, die is beveiliger in hotel..jammer genoeg..daarna geen baan meer kunnen vinden,...,dus als iemand nog wat weet in omgeving amsterdam haha

12. bagheera

bagheera Bekend lid

2 aug 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik werk als huiskamerbegeleidster ( incl zorgtaken) in een appartementen complex waar twaalf dementerende ouderen wonen.

Dit doe ik voor 32 u in de week. De ene week 40 u de andere 24.

Zou heel graag 24 u willen werken helaas is dat geen optie met ons inkomen.

13. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik werk als casemanager in de verslavingszorg. Ik werk 28 uur.

14. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    Ik werk op de administratie van een bedrijf 20 u per week ma,di,wo,do onder schooluren en in de schoolvakantie werk ik een dag op de zaak en de rest thuis kan met mijn laptop inloggen op het werk en als ze ziek zijn en ik heb geen oppas werk ik ook thuis ik vind het goed te combineren.

Deel Deze Pagina