Hmmm, jij mss een tip voor me dan? Heb 2 jongens van (morgen) 20 maanden maar ze zeggen nog geen woord haha
Tips genoeg! Je kan even eem pb sturen met de volgende info: Hoe vind je je het taalbegrip in alledaagse situatie Reactie op een verbale boodschap van jou Hoe is het gehoor Bij tweelingen komt jet wel eens voor dat ze een eigen taal ontwikkelen die alleen zij gebruiken, merk je dat ook Wat.doe je zelf al om taal te stimuleren En nog wat achtergrond info over aantal weken zwangersxjap Alleen als je wil hoor, voel je niet verplicht
ik ben brood en banketbakker maar voornamelijk banket. ik werk zo´n 8 uurtjes (1 nacht) per week voornamelijk voor de hobby en om erin te blijven. in die tijd is mijn man thuis, dus goed te combineren.
ik ben eigenaresse van een webwinkel met kindermerkkleding. ik verkoop dus alleen online... makkelijk te combineren in de middag en avond en als de kids naar school en opvang gaan! ideaal!
Ik ben voltijd student psychologie aan de universiteit Is prima te doen met een kindje, veel zelfstudie en weinig naar school. Alleen tentamen weken is vaak even stressen, maar dat heb ik er wel voor over. Daarnaast werk ik (nog) niet, hoop wel snel een bijbaantje te vinden die aansluit op mijn studie om zo wat werkervaring op te doen en de kans op een baan na mijn afstuderen te vergroten.
Wij hebben een elektrotechnische groothandel met 2 vestigingen en sinds kort een motorbandenwissel bedrijfje voor erbij
Ik werk als coördinerend begeleidster in een woonvorm voor (licht) verstandelijk gehandicapten. 20-22 uur per week, onregelmatig. Als ik op de groep sta, is dat vooral in de avond/nacht of het weekend. Naast de uren op de groep, heb ik extra computertaken die ik vanuit huis. Doordat mijn man ook onregelmatig werkt, is dit prima te combineren met onze kleine man.
Ik was beveiliger bij de Ing in amsterdam..maar moest er mee stoppen omdat het niet meer te combinerenwas met de baan van mijn man, die is beveiliger in hotel..jammer genoeg..daarna geen baan meer kunnen vinden,...,dus als iemand nog wat weet in omgeving amsterdam haha
Ik werk als huiskamerbegeleidster ( incl zorgtaken) in een appartementen complex waar twaalf dementerende ouderen wonen. Dit doe ik voor 32 u in de week. De ene week 40 u de andere 24. Zou heel graag 24 u willen werken helaas is dat geen optie met ons inkomen.
Ik werk op de administratie van een bedrijf 20 u per week ma,di,wo,do onder schooluren en in de schoolvakantie werk ik een dag op de zaak en de rest thuis kan met mijn laptop inloggen op het werk en als ze ziek zijn en ik heb geen oppas werk ik ook thuis ik vind het goed te combineren.